فروپاشی جبهه فرعون خلاصه ای از چهل سال جهاد شهید سلیمانی/ دل شیعه و سنی در رحمت حاج قاسم است.

ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798394

این دیدار با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

حسن علیدادی سلیمانی با ادعای اینکه شهید سلیمانی صاحب اشتر ثانی است در رکاب ولی فقیه زمان گفت: شهدا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در مسجد امام علی کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده کل قوا و جانشین فرمانده کل قوا، رئیس دفتر فرماندهی کل قوا، خانواده شهید سلیمانی، خانواده شهید پور جعفری، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده قول اردوی ثارالله الف و جمعی از مقامات ارشد این ولایت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه احترام به پدر و مادر، التزام به رحمت ایجاد شده با اخلاق الهی و ادب اسلامی از ویژگی های سردار است، گفت: روند عبادت و خلوت شبانه، رشد انسانیت غلبه بر خودشیفتگی شیوه زندگی شبانه روزی مقاومت است.

ca3271c3 9d6a 43e5 9481 75076bcb17fa خبر خاکستری

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: رزمنده در نبرد، مقتدر در عملیات، به آینده اندیش، مطیع در مقابل ولی حق، فرماندهی مقاومت؛ 1393. وی برای دفاع از اسلام از این دژ به آن دژ رفت و در سایه امام جامعه اسلامی خیمه مقاومت برپا کرد که بخشی دیگر از زندگی سردار سلیمانی است.

فروپاشی جبهه فرعون خلاصه ای از چهل سال جهاد شهید سلیمانی / حاج قاسم; مالک اشتر ثانی راه ولی فقیه وقت را دنبال می کرد

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی صاحب اشتر ثانی است در رکاب ولی فقیه زمان و ایشان وسعت را برای قرارگاه اهل حق ایجاد کردند، گفت: شهدا مقاومت هستند.

a05c0789 4b8e 4816 a32c 33c719bed075 خبر خاکستری

سردار حسین معروفی با بیان اینکه دو سال دیگر باورمان نمی شود که هستیم و حاج قاسم نیست، نیت ما ظاهر نشدن است، قلبمان می تپد و قلبش می ایستد، گفت: حادثه بسیار جدی است و فراموش نمی شود. اما روز به روز بر ارادت خالصانه و نفرت ما از دشمنان اسلام افزوده می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز آن را الگوی عملی و دلسوزانه برای رسیدن به سعادت و انجام رسالت می بینیم و سعی می کنیم گفتار و کردار خود را با آن تطبیق دهیم.

دل های شیعه و سنی در دل حاج قاسم است

وی افزود: مکتب ایشان مکتب طهارت جسم و روح است و ما یاد می گیریم سر کلاسی که ایشان نشسته اند، عباس ادب، صبر و بصیرت بنشینیم تا بتوانیم در این مکتب قاسم سلیمانی باشیم. بهترین توانایی های ما.”

3f7ce159 75e0 4233 9a92 03d418bb64e0 خبر خاکستری

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این مکتب مصونیت ما، انقلاب و جامعه اسلامی است که باید تبیین شود، گفت: امروز راه برون رفت در همه عرصه ها عمل به مکتب شهید سلیمانی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز همه قلوب شیعه و سنی در دل حاج قاسم است و ایشان را محور وحدت واقعی می دانند، ایشان عصاره انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ما هستند، گفت: اگر بخواهم این بزرگوار را تقدیم کنم. چهره 37 سال معرفت من می گویم شهید سلیمانی تندیس اخلاق و ادب و عرفان و اخلاص است.

همه معتقدند کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه کرمان را همگان پایتخت مقاومت جهان اسلام می دانند، گفت: .

3afa6843 ee73 47c7 8f0d ac46eb588620 خبر خاکستری

وی افزود: افتخار می کنیم که در این کار بزرگ یک ریال برای مراسم سالگرد هیچ رده دولتی و بنگاه اقتصادی هزینه نکردیم و کار بزرگی برای مردم بود. پیش از این جشن برنامه هایی از قبیل اغتشاش علیه خانواده شهدا، تجمع مسئولان، هیئت های مذهبی سراسر کشور به یاد شهید پورجعفری و … ارائه شد.

این مسئول گفت: از جمعه گذشته تاکنون 41 برنامه بزرگ در گلزار شهدا داشته ایم. برنامه های مذهبی، هیئتی و مردمی به مدت 23 شب در بیت الزهرا برگزار شد.

سردار معروفی گفت: همچنین برنامه های نخبگان، همایش بین المللی مقاومت، گردهمایی ادیان، اختتامیه جشنواره سلیمان سلامت، اجتماع فرزندان شهدا و غیره. از برنامه های هفته مقاومت است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با وجود برنامه ریزی برای سالگرد، با ورود سیل به استان، گروهی از سپاه و بسیج را در قالب 5 پایگاه به جنوب استان اعزام کردیم که به کمک شتافتند. کالا گنجه، رودبار و منوجان.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این آرزوی قلبی شهید سلیمانی را که در کنار سالگرد خدمت به مردم بود برآورده کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید