عاملان ترور شهید سلیمانی به اشد مجازات خواهند رسید/ سنی ها کمر آمریکا را در آغاز جنگ شیعه و سنی شکستند

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798705

سردار نبی اکدم از همرزمان شهید سلیمانی با اشاره به اقدامات شیطانی دشمنان در قتل این شهید والامقام گفت: عاملان قتل سردار سلیمانی به اشد مجازات خواهند رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور همرزم شهید و مردم و مسئولان تالار فارس امام خامنه ای برگزار شد.

سردار نوی آقادم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) نیروی قدس و از همرزمان شهید سلیمانی با تسلیت دومین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: نظام بشری.

وی با بیان اینکه مردم مسئول هستند و ما ولی مردم هستیم، تاکید کرد: ایران و ایرانیان در هر دین، دین، فرهنگ و ادب، چراغ چشم ما هستند، امروز در دولت انقلاب و در مکتب قاسم سلیمانی همه مسئولیت بر عهده مردم، خدمتگزار مردم است.

سردار گفت: بابت گذشته که تورم، مشکلات و بیکاری عذاب آور است عذرخواهی می کنم. شما مردم آنقدر وفادار و آگاه بودید که برای همه آرمان هایتان ایستادگی کردید.»

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس با اشاره به اینکه در طول تاریخ مسئولیت خود در ایران بهترین خاطرات را از مرزهای کردستان با اهل سنت در منطقه دارم، گفت: استکبار جهانی می خواست منطقه را به شیعه سنی تبدیل کند. جنگ اما همان اهل سنت کمر او را شکستند.

سردار نوعی اقدام با تاکید بر اینکه امروز یکی از شهداست، شهدا برای ما عزت، عزت و امنیت به ارمغان آوردند، گفت: باید به شهدا و خانواده شهدا توجه کنیم، خون شهدا را مدیون آنها هستیم. شهدای ما مثمر ثمر هستند، شهدای خون ما را گرامی داشتند.

وی گفت: ما 43 سال است که در محاصره، تهدید، تحریم و کشتار بودیم، اما آنچه می خواستیم اتفاق افتاد، اما آنچه دشمن می خواست محقق نشد، ما 43 سال است که به برکت خون شهدایمان پیروز هستیم. “

فرمانده سپاه قدس حضرت زینب(س) ادامه داد: امروز حزب الله به یک مدرسه تبدیل شده است. امروز هیچ ابرقدرتی نمی تواند حزب الله را خلع سلاح کند.

رفیق شهید سلیمانی با بیان اینکه داعش را آمریکا و متحدانش ساخته اند، گفت: ما بینی داعش را به خاک مالیدیم، 80 درصد سوریه را اشغال کرده بودند، ما به خدا ایمان داشتیم، می خواستیم بشار اسد بماند. و بماند، اما آمریکا هشت سال پیش می‌خواست بشار اسد برود، اما نتوانست.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شهادت سردار سلیمانی تاکنون 49 حادثه علیه منافع آمریکا و اسرائیل در جهان رخ داده است، اما هیچکس نتوانسته علت و دلیل آن را بیابد.

وی در وصف شهید سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی مظهر و تبلور قدرت خون شهدا در جهان بوده و خواهد بود. ای شهید سردار سلیمانی.

همرزم شهید سلیمانی به انتقام سخت از آمریکای جنایتکار اشاره کرد و تاکید کرد: اولین انتقام این است که آمریکا از منطقه خارج شود و دیدیم که چگونه میلیاردها تجهیزات گذاشتند و رفتند تا آخرین انتقام سنگین را به سوره های الهی اعلام کنم. شهید باشید و جنایتکاران شهید به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید