دشمن اقتدار ایران را هدف قرار می دهد/ اغتشاشگران به اشد مجازات خواهند رسید

امام جمعه موقت میبد بابیان اعترافات رهبر حزب تروریستی و جنایتکار کومله، برنامه ریزی شده بود. بنابراین ماجرای مرگ این دختر که به رحمت خدا رفت و باعث رنج همه حتی رهبری شد، چنین نقشه ای برای راه اندازی جنگ حزبی بود.

وی با اشاره به اینکه 360 شبکه ماهواره ای در سراسر دنیا فقط برای ایران برنامه پخش می کنند، تصریح کرد: در کجای دنیا چنین چیزی سراغ دارید که کشورهایی که برای مردم خود قبض می دهند برنامه تلویزیونی پخش کنند و برای اقوام مختلف، کردها پول بگیرند. و فارسی ?و بلوچ ها و عرب ها و ترک ها از ایران اسلامی برنامه پخش می کنند، آیا به فکر ما هستند؟

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: برای راه اندازی جنگ حزبی آتش می آورند زیرا اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته اند و تحمل نخواهند کرد.


پیشرفت نظام اسلامی دشمن را مجبور به برنامه ریزی علیه ایران کرد

وی گفت: چون رژیم جعلی صهیونیستی و نماینده شوم آن در منطقه در محاصره نیروهای فلسطین، لبنان و کشورهای منطقه هستند و نمی توانند نفس بکشند و جمهوری اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است، لذا نشستند و چنین طرحی را تدوین کردند. بعد از مدت ها..

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: آنچه باعث تعجب است فضای مجازی افسارگسیخته منشأ آن بود که در این حادثه تعداد زیادی از نوجوانان 80 ساله ما قربانی توطئه دشمن شدند. آنها فرزندان این ملت هستند و ما آنها را سرزنش نمی کنیم.


فضای مجازی باید در برابر فساد و انحراف مدیریت شود

غفوری بابیان اینکه البته هر کدام در این صحنه ها مرتکب جنایتی شدند و به فردی یا مال زیر دین آسیب رساندند، حتی اگر نمی دانستند و باید این دین را از خود بگیرند. اما دولت قبل رسما به خود می بالیدند که فضای مجازی کنترل نمی شود و این نتیجه آن دولت بود و هیچکس در دنیا مثل ما از فضای مجازی خارج نشد.

وی تصریح کرد: فضای مجازی ابزاری موثر برای زندگی بشر امروزی است و بسیاری از کسب و کارها به آن وابسته هستند و این خدمت باید به جامعه اسلامی، مردم و قشر تحصیلکرده و کسانی که از آن برای کسب و کار خود استفاده می کنند ارائه شود، اما ملت میل این است که این فضا در عمل در برابر فساد، انحرافات دینی و اخلاقی و تحرکات استکباری علیه میراث شهدا به خوبی اداره شود.

غفوری بیان کرد: خداوند این انقلاب را به دست امت مستضعف و متقی اسلامی برای پی ریزی مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) برپا کرد و هر از گاهی که منافقین نفوذی در بدنه این نظام رخنه می کنند، این تأثیرگذاران را غربال می کند. عواملی باشد که بدنه این کشور و ملت و همه خدمتگزاران از دست نفوذی های منافق رهایی یابند و خدا را شاکریم که رسوایی با عوامل شیطان بزرگ با همین جریان اخیر همراه شد.


امنیت مرکز قدرت جمهوری اسلامی است

وی بابیان اینکه حمله به نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از بزرگترین جنایات و بالاترین مجازات در جهان است، تصریح کرد: آنها صبورانه ایستادند و تحمل کردند.

امام جمعه موقت جمعه میبد افزود: اما در جایی که دشمن می خواست به منافع مردم لطمه بزند با قدرت وارد شد لذا انتظار داریم این مسیر ادامه داشته باشد و عوامل نفوذ شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند.

غفوری تصریح کرد: امنیت محور قدرت ما بوده، هست و خواهد بود و معدود مزدوران خارجی که با پول و دستگاه های مخابراتی و سلاح می خواهند امنیت و آرامش ملت را برهم بزنند توسط مجاهدین نظامی، انتظامی و انتظامی ما نابود خواهند شد. نیروهای امنیتی امنیت تا ریشه کن شدن همه عوامل و منافقین و مزدوران خارجی زیر نظر گرفته و نابود خواهند شد و دل ملت را با مژده شاد خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید