یزد جای راهزنان نیست/ عاملان ناامنی به اشد مجازات خواهند رسید


ساعت: 10:58
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894900

مجسی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری عوامل ناامنی در یزد تاکید کرد: پلیس اجازه تردد اراذل و اوباش در خیابان های یزد را نخواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا مزوشی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به دستگیری عاملان ناامنی و تشویش اذهان شهروندان یزدی، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس و دستگاه قضایی هیچ مدارایی ندارند. در برخورد با عاملان شر و ناامنی».

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه یزد محل راهزنان و اراذل و اوباش نیست، ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان امنیت و آرامش مردم برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت. مجازات برای راهزنان و هولیگان ها در نظر گرفته شده است

وی با بیان اینکه همگان شاهد برخورد جدی و قانونی پلیس با عاملان ناامنی در شهرستان یزد خواهند بود، گفت: اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از وقوع جرم، ایجاد ناامنی و سلب آرامش و آسایش مردم همچنان از اولویت های کاری این سازمان است. نیروی پلیس.

مضثی یادآور شد: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی با هماهنگی قضایی و انجام عملیات غافلگیرانه عاملان شرور را در یکی از محله های شهر یزد که موجب ناامنی و تشویش شهروندان شده بودند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید