جنایت در حرم حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) دل ها را غمگین می کند/ عاملان آن حتما مجازات خواهند شد


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906366

رهبر انقلاب فرمودند: عاملان جنایت فجیع حرم حضرت احمد بن موسی (ع) قطعا مجازات خواهند شد اما درد این عزیزان و هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم السلام. جز با جستجوی منشأ این بلاها و اقدام قاطع و عاقلانه در این امر، جبران نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی شهادت تعدادی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) به دست گروه تروریستی داعش، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

به نام خدا

جنایت فجیع در مکان مقدس حضرت احمد بن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مردان، زنان و کودکان بی گناه شد، دل ها را غمگین کرده است. عامل یا عاملان این جنایت غم انگیز قطعا مجازات خواهند شد، اما درد این عزیزان و هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم السلام جز با جست و جوی علت اصلی جبران نخواهد شد. این مصیبت ها و اقدام قاطع و اقدامات خردمندانه در این زمینه. همه ما وظیفه داریم با دست دشمن آتش زا و عوامل خیانتکار یا جاهل و فراموشکار او مقابله کنیم. از نهادهای امنیتی و قضایی گرفته تا اندیشکده‌ها و فعالان تبلیغاتی و مردم عزیز، باید در برابر موجی که بی‌اعتنایی و بی‌احترامی به جان و امنیت و مقدسات مردم را می‌دهد، بایستند. ملت عزیز و نهادهای مسئول بر توطئه شوم دشمنان غلبه خواهند کرد.
اینجانب این حادثه را به خانواده های داغدار، مردم شیراز و تمام مردم ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای مجروحان شفای علو درجات مسالت دارم.
سید علی خامنه ای
5 نوامبر 1401

دیدگاهتان را بنویسید