قاتل شهید امیر کیوانلو باید به اشد مجازات برسد


ساعت: 12:15
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895246

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به اینکه شهید امیر کیوانلو برای برقراری امنیت و حفظ ناموس مردم جان خود را فدا کرد، گفت: در همان شب سارقان دیگری در منطقه شهادت شهید امیر کیوانلو به من تیراندازی کردند که قاتل باید به مجازات قاطعانه برسد. توسط مقامات. کسانی که تصمیم می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید امیر کیوانلو با بیان اینکه نیروی انتظامی از اوایل انقلاب همواره برای دستاوردهای این انقلاب تلاش زیادی کرده است، گفت: انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم کرد و اولین شهدایی را که برای آن مرد انقلاب و آرمان تقدیم انقلاب شد، شهدایی بودند که متعلق به این نیروی عظیم نظامی کشور بودند و امروز آخرین شهیدی که تقدیم شد امیر کیوانلو است.

وی ادامه داد: حدود ساعت 5 صبح دیروز بود که تیم های مختلف گشتی در محوطه امنیتی خود حضور داشتند که متوجه حضور سارقان حرفه ای و حمله به زن جوانی در منزل شدند، در همین حین تیم شهید کیوانلو به سمت منزل رفتند. در سوال.

رحیمی با بیان اینکه ماموران پلیس در اولین اقدام یکی از سارقان را دستگیر کردند، گفت: شهید کیوانلو در ادامه به منزل زن جوانی رفت که توسط سارق از ناحیه سینه مجروح شده بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: امیر کیوانلو می توانست از کمر به پایین به قاتل شلیک کند اما این کار را نکرد و این نشان از شجاعت او دارد.

وی با بیان اینکه امیر کیوانلو مردی ایثارگر و شجاع بود گفت: این شهید بزرگوار نیز برای برقراری امنیت و حفظ ناموس مردم جان خود را فدا کرد.

رحیمی ادامه داد: شجاع ترین و دلاورترین افسر نیروی انتظامی در راه آرامش و امنیت مردم و پاسداری از عهد و نذورات مردم بود و آن شب سارقان دیگر در منطقه شهادت امیر کیوانلو مرا به گلوله بستند. قاتل باید توسط مقامات تصمیم گیرنده به اشد مجازات برسد

رحیمی گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تسلیت به رهبر انقلاب گفت: او می داند که فرزندان و سربازانش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فداکاری می کنند.

وی با بیان اینکه شهید امیر کیوانلو دومین شهیدی است که امسال در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جان خود را از دست داد گفت: شهید امیر کیوانلو به شهدایی که چشم و نور این ملت هستند پیوست. .

اجازه نمی دهیم مردم به چالش کشیده شوند

رئیس پلیس تهران گفت: در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و دلاور به جنایتکاران به ویژه سارقان هجوم به مردم هشدار می دهیم که با قاطعیت در مقابل آنها ایستاده و این بار با قاطعیت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از روزی که این لباس مقدس نظامی را به تن کنیم، اجازه نمی دهیم مردم به چالش کشیده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید