جزئیات دستگیری قاتل شهید رنجبر/ قاتل اهل استان فارس نیست.


ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805953

فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات دستگیری قاتل شهید رنجبر را فاش کرد و گفت: احتمالا وی مواد مخدر مصرف کرده و ساکن استان فارس نیست و الحمدلله این قاتل در اسرع وقت دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار روحبخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرهنگ پاسدار شهید رنجبر شهید مدافع امنیت در دارالرحمه شیراز گفت: قاتل پس از شهادت به یکی از روستاها متواری شد. قاتل رنجبر در شیراز و خوشبختانه او را در مخفیگاه پیدا کردند.

وی گفت: در زمان دستگیری قاتل همچنان چاقویی که باعث کشته شدن شهید رنجبر شده بود را در دست داشت و با همان چاقو با ماموران برخورد کرد.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: ما در همان درگیری این کار را انجام ندادیم با اینکه سلاح داشتیم و می توانستیم آن را شلیک کنیم و قاتل در جریان درگیری پایش شکست.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه قاتل در زمان دستگیری در حالت عادی نبوده است، افزود: وی احتمالاً مواد مخدر مصرف کرده و ساکن استان فارس نیست و از افرادی که در این مسیر همراه پلیس بودند قدردانی می کنم. شد.

وی به متخلفان نظم و امنیت هشدار داد و تاکید کرد: پلیس با این افراد برخورد جدی خواهد کرد و برنامه هایی در این زمینه داریم که از فردا اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید