شهید سلیمانی اهل میدان بود اما اهل مذاکره

ساعت: 22:16
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796284

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی مجموعه ای از اضداد بود و خشم او از دل رحمت منتقم برخاست، اما اهل گذشت و اهل میدان و مجاهد، اما اهل مذاکره.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت با بیان اینکه شهید سلیمانی تا آخر مردم باقی می ماند و با مردم می جنگد گفت: .

وی افزود: امت اسلامی و ایران رهبری را از دست دادند که به او نیاز داشت و جای او در بین همه ما خالی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای چنین رهبری در مناطق فقیرنشین و خانواده کشاورززاده شده است و امروز این درخت تنومند در جهان اسلام مؤثر است.»

کلیباف با بیان اینکه در دفاع از مظلوم عزت و سربلندی را دیدیم، افزود: از آنجایی که شهادت هنر خلق خداست و صراحتا بگویم شهید سلیمانی هنرمند و به دور از هیاهوی سیاسی و خودنمایی شیطانی بود، 40 سال برای کشور، ملت، دفاع از مظلومان، عزت مسلمین و احیای اسلام گرانبها به طور خستگی ناپذیر مبارزه کردند.

وی گفت: برای جهاد و مرد زمینی لحظه ای درنگ نکرد و در سخت ترین لحظات درگیری بر فراز آرامش بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: شهید سلیمانی از هیچکس جز خدا نمی ترسید و بهترین تصمیمات را در زمان نزدیک شدن به مرگ می گرفت.

کلیباف گفت: شهید سلیمانی اجتماع اضداد بود و خشمش برخاسته از دل رحمت، منتقم، اما اهل گذشت و اهل میدان و مجاهدت، اما اهل مذاکره.

وی افزود: شهید سلیمانی مهربان و افسرده بود اما صلابت و شجاعتش با عقلانیت و تدبیر همراه بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهید تمام عمر خود را وقف عزت کشور و امت اسلامی کرده است، گفت: شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود که درایت و عدالت در آن بود.

وی در این مراسم با قدردانی از هنرمندانی که در راستای اعتلای هنر مقاومت به ویژه موسیقی و شعر در حفظ رشادت های شهدا به ویژه شهید سلیمانی تلاش کردند، افزود: این هنرمندان سرمایه های کشور هستند و باید از آن ها اطمینان حاصل شود. توسعه. “

در این مراسم که با عنوان سردار دلها برگزار شد، سمفونی سرباز نوشته آرمان مهربان برای گروه کر مرکز موسیقی صدا و سیما و آهنگسازی شاعر معاصر علی محمد مؤدب اجرا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید