شهید سلیمانی نمونه یک قهرمان واقعی بود/ کشورهای غربی از شخصیت قهرمانانه شهید سلیمانی هراس دارند

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796088

آخوند زرتشتی استان یزد گفت: کشورهای غربی قهرمان واقعی ندارند به همین دلیل تلاش می کنند با فیلم های تخیلی خلأ وجود قهرمان را برای مردم خود پر کنند. شهید سلیمانی تنها یک نمونه از این شخصیت هاست و به همین دلیل است که از انتشار نام شهید سلیمانی می ترسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم کاووسیان از روحانیون زرتشتی در گفتگو با یزدرسا با بیان اینکه شهید سلیمانی تمام وقت و توجه خود را صرف کمک به مظلومان کرده بود، گفت: کمک به آنها نبود.

این روحانی زرتشتی که در دوران دفاع مقدس نیز از همرزمان سردار سلیمانی بوده است، گفت: ایران از بدو پیدایش تاکنون فرماندهان و نام های بزرگی از شخم داران را به خود دیده است که نام هر کدام به دلیل جنگ در تاریخ آمده است، اما مردمی ماندگار و مردمی هستند. به مرزها رسیده اند. «آنها از این سرزمین دفاع کردند و از حقوق مردم دفاع کردند.

وی سردار شهید سلیمانی را یکی از آن نامزدها دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی با دیگر نامزدهای سابق ایران تفاوت زیادی داشت و برای حاج قاسم کمک به مظلومان جهان فراتر از مرزهای اهورایی ایران و … است. علت شهادت این سردار بزرگ سرزمین آریایی، مردم آزادیخواه از سراسر جهان متاثر شدند.

کاووسیان در ادامه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک شخصیت حق طلب است، خاطرنشان کرد: متأسفانه ابعاد شخصیتی و رفتاری شهید سلیمانی چندان برای جوانان و مردم کشورهای دیگر مطرح نشده است و مسئولان مربوطه باید این کار را انجام دهند. بیشتر.”

وی ادامه داد: کشورهای غربی چنین قهرمانانی ندارند بنابراین با فیلم های تخیلی سعی می کنند وجود یک قهرمان را برای مردم خود از بین ببرند در حالی که سرزمین اهورا از این چهره ها بسیار دارد و شهید سلیمانی تنها یک نمونه از این افراد است. قهرمانان.” آنها می ترسند نام قهرمانان واقعی را پخش کنند.

این آخوند زرتشتی یکی دیگر از ویژگی های شهید سلیمانی را تواضع این شهید می داند و بیان می کند: از دیدگاه شهید سلیمانی ارزش و جایگاه هر انسانی با جایگاه، جایگاه و مسئولیت و مسئولیت های جهانی او تعیین نمی شود. از انسان ها

رستم کاووسیان در پایان خاطرنشان کرد: کشور و مردم ایران و منطقه مدیون زحمات شبانه روزی شهید سلیمانی هستند و مسئولان باید برای معرفی ابعاد فردی این شهید بزرگوار تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید