یاران و فرزندان روحانی شهید سلیمانی از استکبار هراس دارند/ همه آزادگان جهان عاشق مکتب حاج قاسم هستند.

زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798379

سوانی گفت: مبارزه حق علیه باطل تا زمانی وجود دارد که جهل و اسراف و اسراف وجود داشته باشد و استکبار بیم آن را دارد که پس از شهادت سردار سلیمانی، همرزمان و فرزندان روحانی حاج قاسم آسوده بخوابند. جاعلان نام و تصاویر سردار را در بسترهای مختلف مجازی حذف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد هدی بخش سوگانی دوست سردار سلیمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه وی متولد سال 1339 است، گفت:
این رزمنده دفاع مقدس گفت: در مجموع استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تیپ ثارالله را تشکیل دادند و سردار سلیمانی فرمانده ما بود.

5fb24076 8464 4e0c 97e3 739dab56e471 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه خداوند در دوران دفاع مقدس و پس از آن موفق شد شاگرد حاج قاسم باشد، گفت: در عملیات های بیت المقدس، رمضان، بدر، والفجر 8، کربلای 4، کربلای 7 و کربلای 1 و همچنین در عملیات های بیت المقدس، رمضان، بدر، والفجر 8، کربلای 4، کربلای 7 و کربلای 1. شلمچه قبل از پذیرش قطعنامه اتفاقا در خدمت سردار سلیمانی هستیم.

سردار با رزمندگان مانند فرزندان خود رفتار می کرد
این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی هرگز خود را فرمانده خطاب نکرده است، گفت: سردار با رزمندگان مانند فرزندان خود رفتار می کرد و این رفتار باعث شد که در بین رزمندگان، حامیان جبهه و از محبوبیت خاصی در سراسر سپاه برخوردار باشند. و حتی در ارتش.
سوگانی گفت: فداکاری ها و جانفشانی های وی در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام و همچنین مبارزه با صهیونیسم و ​​داعش و محبوبیت آنها باعث شد تا او لقب سردار دلا را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: سردار سلیمانی دارای ابعاد برجسته و فضایل گوناگون و دارای اخلاص و عشق به روستا بود.

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه سردار هیچ وقت از خانواده شهدا و همرزمانش خبر نداشت، گفت: سالی یکی دو بار با دوستان و همرزمان خود ملاقات می کردند و درد و دل می کردند.

8c9b539d b8fc 426e 8d75 6b2fa4f500a3 خبر خاکستری

حاج قاسم عهد کرده که زیر قولش نرود
سوگانی با تاکید بر اینکه حاج قاسم متعهد بود که عهد خود را زیر پا نگذارد، گفت: زمانی که با هنرمندی ملاقات می کرد و وقت نمی گذاشت قرار ملاقات بگذارد. تلفنی عذرخواهی می کند.
وی بیان کرد: سردار سلیمانی به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) شفیع است; آنها به دنبال درجات دنیوی نبودند و روحیه بالایی داشتند، به همین دلیل محبوب دل هستند.
رفیق سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها محبوب کشور نیست و آزادگان جهان او را دوست دارند، گفت: مردم عراق و سوریه او را بیشتر از مردم ایران می شناسند و به او احترام می گذارند.
سوگانی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب بشر در پرو برای پاسداری از اسلام و مسلمین است.
وی گفت: زمانی که سردار سلیمانی به دستور حضرت آقا از لشکر 41 ثارالله خارج شد و به عنوان فرمانده نیروهای QGD سپاه معرفی شد، جهان اسلام و رزمندگان عراقی را که در دوران دفاع مقدس در سپاه بودند، می شناخت و همکاری می کرد. با ایران با ارتباطی که با سید حسن نصرالله و امام مغنیه داشتند و ارتباط تنگاتنگی که با محور مقاومت برقرار کردند، توانست در قلب همه مذاهب جایی باز کند.

ea561c85 1d09 4797 a6e0 ea4c2133e6b7 خبر خاکستری

امروز جبهه مقاومت تحت کنترل اسرائیل است. اگر یک موشک شلیک کند، 10 موشک شلیک می کند

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه داعش در یک روز 2000 جوان عراقی را سر برید، گفت: ادیان مختلف موجود در عراق و سوریه اکنون در امنیت کامل هستند.
سوگانی افزود: سردار سلیمانی نه تنها امنیت پایدار را در عراق و سوریه برقرار کرده، بلکه به مردم آن مناطق برای امرار معاش کمک کرده است.
وی گفت: زمانی که آمریکایی ها می خواستند دولت سوریه را به طور کامل تغییر دهند، حمایت سردار سلیمانی باعث حفظ رئیس جمهور سوریه شد و اکنون هرکس قربانیان و زحمات سردار دلا را دیده باشد از نبود او ناراحت است.

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه حاج قاسم تلاش زیادی برای شناخت دنیا انجام می داد، گفت: یک روز که با سردار سلیمانی آشنا شدیم قسم خوردند که همه سران دولت های جهان از نزدیک آنها را دیده اند یا زندگی نامه را کامل خوانده اند. آنها
سوگانی با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره در متن زندگی رهبران جهان اسلام بوده است، افزود: این امر باعث شده سردار سلیمانی به سرعت پیش برود و محور مقاومت را تشکیل دهد.
وی افزود: امروز مشخص است اسرائیلی هایی که تا دیروز در فلسطین بچه می کشتند، امروز جبهه مقاومت زیر گوششان است، اگر موشک شلیک کند 10 موشک می خورد.

سردار دلا انسان های ارزشمندی بودند که برای آزادی و آرامش جهان اسلام تلاش کردند
این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در دومین سالگرد شهید سلیمانی نه تنها رسانه های ایران بلکه همه رسانه های جهان از حاج قاسم یاد می کنند، گفت: کسانی که به ترور سردار پشت کردند امروز متاسفند؛ اما امروز متاسفم. زیرا سردار دلا انسان ارزشمندی بود که برای آزادی و آرامش جهان اسلام تلاش کرد.

سوگانی در بخشی از سخنان خود گفت: از بدو تولد اسلام که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) مردم را به اسلام دعوت کرد، اتفاقات زیادی افتاده است، فقط دو نفر پشت سر خود، یکی امام علی (ع) و یک خدیجه (س) نماز می خوانند; دنیای استکبار آن زمان از این دین می ترسید، زیرا اسلام با آمال و آرزوهای واهی آنان مبارزه می کرد.
وی گفت: سردار سلیمانی با استعانت از خداوند متعال و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و الگوبرداری از حرکت شهدا در محور مقاومت دست به اقداماتی زدند که دشمنان سال ها از آن هراس داشتند.

a4ca21d3 dc1d 43bb 9f71 d02db07e7b4c خبر خاکستری

رفقا و فرزندان روحانی سردار دلا از استکبار هراس دارند
همرزمم سردار سلیمانی افزود: سردار دلا حداقل برای شش سپاه بزرگ در محور مقاومت سازماندهی و فعالیت می کند و هیچ وقت خطر دشمن را فراموش نمی کنند و نمی گذارند دشمن راحت بخوابد.
سوگانی: آمریکا، اسرائیل و انگلیس کسانی هستند که در طول تاریخ خون های زیادی ریخته اند و اسراف کردند و سعی کردند اسرائیل را از نیل تا فرات ببینند و آمریکایی ها هزینه های زیادی کردند و نتیجه آن اتحاد بود. مقاومت
وی افزود: مبارزه حق علیه باطل تا زمانی وجود دارد که جهل، اسراف و اسراف وجود داشته باشد و بیم استکبار از اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی، همرزمان و فرزندان روحانی حاج قاسم در مقابل چشمانشان به خواب بروند. آنها به دلیل جعل سعی در حذف نام و تصاویر سردار در بسترهای مختلف مجازی دارند.
این رزمنده دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) فراز و نشیب های زیادی داشت؛ انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) فراز و نشیب های بسیاری داشت. امروز جوانان ما با تحمل سختی‌های فراوان برای حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام، مانند جوانان هشت ساله دفاع مقدس، لحظه‌ای از اقدام هوشمندانه غفلت نمی‌کنند و همواره همچون سردار سلیمانی چشم به خیر و برکت دارند. لبهای حاکم و پیشوای بزرگ و تا زمانی که در سرزمین خود هدایت پیامبری مانند او را داشته باشیم، به کشورمان آسیبی نمی رسد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید