امام شناسی حاج قاسم الگویی دلنشین / همه آزادگان جهان عزادار سردار سلیمانی هستند

ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797777

کمیل کهنسال گفت: امامت حاج قاسم الگویی دلنشین برای همه کسانی است که خود را امام می دانند و مدعی عشق به اهل بیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار کمیل کهنسال دوشنبه شب در یادواره 19 شهید اهل روستای دارابکلا میاندورود و سردار حاج قاسم سلیمانی که در مسجد آن روستا برگزار شد، با بیان اینکه اگر به دلیل شهادت سردار سلیمانی و … خشم نیروهای شیاطین بزرگ به حج بگذریم که شخصیت حاج قاسم خیلی بیشتر به نام حاج قاسم شناخته می شود وقتی نام حاج قاسم به میان می آید و تصویر شهید دیده می شود ناگهان اشک از چشمانش جاری می شود که چرا شد. اینقدر نه تنها در قلب مردم ایران، بلکه در قلب ملت های اسلامی و دیگر ملت های این کشور و منطقه و جهان آزاد محبوبیت دارد؟
وی گفت: واقعیت این است که حاج قاسم تمام عمر و هستی و 40 سال مجاهدت خود را با این مردم سپری کرده است و مردم ما امنیت خود به ویژه بعد از جنگ را در این برهه مدیون حاج قاسم هستند.
دوستم سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امام شناسی حاج قاسم الگویی دلنشین برای همه کسانی است که خود را امام می دانند و مدعی عشق اهل بیت هستند.
«در اسناد و منابع یهودی صهیونیستی که حاوی منشور صهیونیستی است، آمده است که آنها همیشه به دنبال یهودی سازی جهان بوده اند و یکی از مواردی که به دنبال آن بوده اند، یهودی سازی مسیحیت در جهان است. مخصوصاً در غرب یهودی هستند یا تحت تأثیر یهودیان.
این رزمنده مقاومت با بیان اینکه همه کشورهای غربی و مسیحیت در یهودی سازی جهان فعال هستند، افزود: یهودیان صهیونیست یک پروژه صد ساله برای یهودی سازی جهان اسلام تدارک دیده اند، بنابراین قبل از انقلاب نمی توانید یک کشور مسلمان در دنیا پیدا کنید که در آن کشور مسلمانی پیدا کنید. تسلط دارد یا این که نفوذ صهیونیسم نبود.
پیرمرد با تاکید بر اینکه امام (ره) آمد و روند تبدیل کشورهای جهان به یهودیت را شکست و اسلام و دین را معرفی کرد و قرآن را احیا کرد، گفت: دشمنان برای مقابله با انقلاب امام (ره) برنامه ریزی می کردند. ra). تلاش کردند در منطقه مستقر شوند، بنابراین 70 درصد ظرفیت ناتو را در منطقه مستقر کردند و پایگاه های مختلفی در اطراف کشورمان ایجاد کردند و برای استقرار در سراسر منطقه، مسئله افغانستان و عراق و حاکمان کشورهای خلیج فارس را به وجود آوردند. گفتند اگر می خواهی حکومت و استبداد خود را حفظ کنی باید به ما بپیوندی.
رفیق سردار سلیمانی ادامه داد: همه استکبار جهانی دور هم جمع شده اند و با ایجاد داعش و ارکان مختلف سعی در ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان منطقه و تحت فشار قرار دادن ایران دارند.
بزرگی با بیان اینکه چه کسانی باید جلوی داعش را می گرفتند، گفت: رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند که باید جلوی این روند گرفته شود و خیلی ها با امام جامعه در این باره صحبت کردند و معتقدم این افراد با توحید مشکل دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید