ترامپ، پمپئو و همه مسئولین شهادت سردار سلیمانی زیر ذره بین آزادگان جهان هستند.

ساعت: 22:42
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1798016

فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترامپ، پمپئو و سایرینی که با او در جنایت شهادت سردار سلیمانی دست داشتند کشف شده و راز آنها بر ما روشن است، گفت: این جنایت باعث کشته شدن سردار شهید شد، همه آنها که زیر دستشان هستند. ذره بین همه آزادگان جهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار اسماعیل کعانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم تهران گفت: ایشان آن را بسیار بالا بردند و ما شیعیان افتخار می کنیم که همه رهبران ما بدون استثنا از دنیا رفته اند و اگر بخواهیم این راه را ادامه دهیم. شهدا یعنی ادامه دادن راه امامان شهیدمان.

وی افزود: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید دید چگونه عمل کردند و چه چیزهایی در زندگی برایشان ارزش داشت که فراتر از پیوندهای دنیوی و مادی است. ما باید این مدل ها را پیش روی خود بگذاریم و به همان سبک و سیاق زندگی و عمل کنیم.

سردار کعانی ادامه داد: اگر روزی شعار برادران ما در دفاع مقدس رسیدن به کربلا بود، کربلا هدف نهایی نبود بلکه هدف میانی بود. امروز اگر شعار رسیدن به قدس شریف است که قدرت الهی است، باز هم این یک هدف مقطعی است و هدف نهایی ما در این مرحله رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و رسیدن به آن است. وجود مبارک امام زمان (عج) این بار بدون شک تا اینجا ادامه دارد.

فرمانده سپاه قدس خطاب به دشمن گفت: شما جوانتر از آن هستید که بدانید در فرهنگ غنی اسلام و تشیع چه نهفته است. شما معنی شهادت را نمی فهمید. فکر می کنید این بار با شهادت شهدای ما متوقف می شود؟ تو شهید سلیمانی، اما فهمیدی چه غلطی کردی؟ فکر می کردی به شهید سلیمانی بزنی و راه متوقف شود؟ اگر کمی شعور داشتید می فهمیدید که شهید سلیمانی چگونه راه حق را در ایران اسلامی و امت اسلامی در سراسر جهان سریعتر و قویتر از سردار سلیمانی طی می کند.

وی گفت: قبل از این دیدار در حضور برادران فلسطینی بودیم. دشمن فکر می کرد با جنایتی که خلق کرد فجیع ترین عمل دنیا را انجام می دهد

سردار کعانی با بیان اینکه ترامپ، پمپئو و دیگر کسانی که در جنایت شهادت سلیمانی دست داشتند کشف شده و راز آنها برای ما روشن است، گفت: شهید سلیمانی آنقدر پمپئو را تحقیر کرد که هیچکس در آمریکا اینقدر ذلیل نشد. و معتقد بود با تحقیر شهید سلیمانی این ذلت پاک می شود. همه جنایتکاران صحنه، از رئیس جمهور جنایتکار آمریکا گرفته تا همه کسانی که در این جنایت فرمانده شهدا را کشتند و پنهان کردند، همه زیر ذره بین همه آزادگان جهان هستند.

فرمانده سپاه کودس ادامه داد: ما مسلمان و شیعه هستیم. جامعه اسلامی و آزادگان جهان به طرق مختلف از شما انتقام خواهند گرفت که تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد.

وی گفت: خروج شما از منطقه یکی از اهداف بود و بخش مهمی از آن محقق شد. آمریکایی ها روزگاری بیش از 150 هزار نفر در منطقه داشتند، ما دیگر حضور نداریم و مردم شریف عراق و دوستان شهید سلیمانی آنقدر تحمل نمی کنند.

سردار کعانی با بیان اینکه ما سبک انتقام جویی خودمان را داریم، گفت: ما سبک مجرمان نداریم، انتقام اساسی حول قوه الهی انجام می شود، اما ما سبک خودمان را داریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان تاکید کرد: راه باشکوه مقاومت ادامه خواهد داشت و شمشیر مقاومت موانع را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید