اظهارات مضحک پمپئو علیه سردار سلیمانی اوج گستاخی نظام استکباری بود/ آمریکا و اسرائیل از کلیدواژه ایران بسیار می ترسند.


ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877139

فرشاد عالی گفت: تقویت ایران کلید واژه ای است که استکبار به شدت از آن می ترسد و درصدد مقابله با آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشاد علی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با اشاره به اینکه پمپئو، سلیمانی و یارانش را به شهادت رسانده اند، گفت: دنیا می داند که دو رژیم خبیث آمریکا و اسرائیل شهید سلیمانی و یارانش را به شهادت رسانده اند و ما نیازی به تکرار آنها نداریم. سخنان رژیم استکبار را نشان داد.

عالی افزود: فضای مضحک پمپئو در برهه حساسی که دولت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت خود را در تعامل با جهان نشان می دهد و نظام پویا، فعال و فراگیر زیر سوال رفته و برای جلوگیری از تجزیه و ناتوانی آمریکا حضور داشت. .

وی گفت: رهبران غربی به دلیل به قدرت رسیدن ایران و تعامل با جهان و از هم پاشیدگی داخلی آمریکا و متحدانش، گاهی موادی را برای تسهیل و جلوگیری از پیشرفت ایران فراهم می کنند تا جنبش بین المللی برای مجازات عاملان آن اقدام کند. حاج قاسم شروع کرد.

عالی افزود: در کنار مجازات عاملان شهادت سردار سلیمانی به عنوان یک شخصیت بین المللی از طریق مبانی قانونی باید مجدانه این موضوع با کمپین ها مطالبه شود چرا که حاج قاسم اهل یأجوج و مأجوج بود.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: سردار سلیمانی زیر سایه ولایت صحرا داعش و القاعده و دست نشانده های غربی را باطل کرد اما سران غربی نمی دانستند که راه و سنت شهید بیش از گذشته نمایان است و قاسم آموخت.

عالی افزود: غرب نمی داند که هر فرمانده کشته شده چند ده پرچم می کشد و با سرعت بیشتری به راه خود ادامه می دهد. در سیستم محاسباتی اشتباه دشمن همین بس که نمی توانند این نیرو را ببینند و هر اقدامی برای دوری از آن نتیجه معکوس دارد.

وی گفت: جمهوری اسلامی با رهبری ائمه انقلاب دست به نوعی حرکت و پیشرفت زده که فرمول انقلاب اسلامی است و غرب در تحقق این نیرو ناکام مانده است. تقویت ایران کلید واژه ای است که استکبار از آن می ترسد و به دنبال آن است.

عالی بیان کرد: در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای، موشکی و اقتصادی شاهد پیشرفت های خوبی در دولت مردمی هستیم که در قلب تقویت ایران اسلامی قرار دارد و هر روز شاهد رشد و بالندگی آن خواهیم بود البته دشمن و نهضت اسلامی. احساس خوبی داشتم.

وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تحرک ایران به کار گرفته و گاهی از این رویه برای طرح مسائل انحرافی استفاده می کند. باید بدانیم که نصرت الهی در جبهه حق است و همه محاسبات دشمنان قلبی نظام وعده الهی دارد «در حال شکستن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید