آمریکایی ها از گفتن حقیقت سردار سلیمانی به مردم جهان می ترسند

ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796034

عضو منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها دلیل عمده دشمنی آمریکایی ها و اینستاگرام با ما و شهید سلیمانی این بود که می خواستند داستانی ساختگی به مردم دنیا ارائه کنند و حاج قاسم را تروریست معرفی کنند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به اقدامات وحشیانه آمریکا علیه ایرانیان برای عزاداری شهادت حاج قاسم و حذف پست های اینستاگرامی مرتبط با حاج قاسم اظهار داشت: اهالی رسانه بیش از این به ما یاد داده اند که می بینیم واقعیت چیست. در فضای رسانه ای است روایتی که از واقعیت رسانه و فضای مجازی می گویند تاثیر زیادی بر مخاطب دارد و می تواند درک مخاطب از واقعیت را تغییر دهد.

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص شهید سلیمانی عزیزمان، ماجرایی که دشمنان آمریکایی ما، دشمنان آمریکایی شهید سلیمانی از جمله اینستاگرام در انعکاس افکار عمومی دنیا مطرح کردند، غیرواقعی، نادرست و نادرست بود. ظالمانه شهید سلیمانی.»

وی افزود: اگر دشمنان اجازه دهند حقایق به گوش فعالان مجازی ایرانی در برابر جهانیان برسد، داستان ساختگی آنها متزلزل، متشنج و منازعه خواهد شد و تصویری که مردم از شهید سلیمانی پس از تصویر آمریکایی پیدا می کنند، تصویری نبوده است. تروریست اما تروریست. «او مردی بود که از مظلوم دفاع کرد.

حجت‌الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: در نتیجه اینستاگرام افرادی که قصد داشتند پیام تسلیت شهید سلیمانی را در صفحه خود بگذارند، بلافاصله مسدود یا حذف شدند. بنابراین، تنها دلیل عمده دشمنی آمریکایی‌ها و اینستاگرام با ما و شهید سلیمانی این بود که آنها سعی کردند یک داستان دروغ به مردم دنیا ارائه کنند.

وی با پیشنهادی تصریح کرد: من یک پیشنهاد دارم و آن این است که در 13 دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم همه فعالان ایرانی پیام تسلیت یا نامه ای از حاج قاسم را در صفحه خود بگذارند، در این مورد یا اینستاگرام تصمیم می گیرد تمام صفحات ما را در سراسر جهان حذف کند که ضرر مالی زیادی به آنها وارد می کند یا از این حرکت همه کاربران پیروی کند که سودآور خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم ویژگی های شخصیتی استثنایی داشت و می گفت از اولیای خداست. یقیناً جز این نیست که انسان در راه خدای متعال جهاد خالصانه داشته باشد و عمل او مورد قبول خداوند متعال باشد.

وی ادامه داد: از این رو یکی از ویژگی های بارز شخصیت حاج قاسم مجاهد بسم الله بودن ایشان بود و خصوصیت دیگر ایشان این بود که با اخلاص، بدون عیب دنیوی، خودنمایی و ارائه خود و خدا را به برکت می داد. ثواب کسى که با او اخلاص دارد، حتماً در قالب حاج قاسم کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید