میدونستم با گفتن حقیقت نابودم میکنن!


ساعت: 21:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889702

با تاکید بر کنار نکشیدن و آرزوی موفقیت برای نسل جوان فعلی؛

آخرین مواضع کارکنان فدراسیون والیبال واکنش ستاره تیم ملی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید محمد موسوی مدافع سرعتی تیم ملی والیبال کشورمان که هفته گذشته مصاحبه جنجالی انجام داد و با خداحافظی از اردوی تیم ملی بهروز عطایی و فدراسیون والیبال را شوکه کرد، پس از اظهارات امروز رئیس فدراسیون مبنی بر اینکه تیم ملی از لیدرها بزرگتر است و بازیکنان و آخرین اظهارات دبیر کل فدراسیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام کامنت گذاشت.

موسوی در ابتدای این پست نوشت: تیم ملی برای من یک تیم ورزشی نیست. هویت ریشه و خاک من است. عشق اول و همیشگی من از زمانی که خودم را می شناسم هدفی بزرگتر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشته ام. زمانی که ما والیبال را شروع کردیم، هیچ شهرت و پولی در این ورزش وجود نداشت. فقط با عشق به مردم و کشور شبانه روز مثل سرباز جنگیدیم. ما همیشه سرباز کشور بوده‌ایم و تمام تلاش خود را برای خدمت به کشور انجام داده‌ایم، اما هرگز اجازه نداده‌ایم با شهدا مقایسه شویم. شهدای ما کجایند…شما کجایی؟ ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم با مقام شهید مقایسه شویم. حرمت شهدا برای هیچ یک از ما مقدس تر از آن است که به خود اجازه دهیم آن را مصادره کنیم و پشت این عزیزان پنهان شویم.

وی در ادامه این پست نوشت: همیشه سعی کرده ام در خدمت تیم ملی والیبال کشورم باشم. و امروز فکر می کنم ارائه حقایق حداقل به طور خلاصه همانطور که گفتم به تیم ملی کمک می کند و امیدوارم انگیزه ای برای حمایت از بازیکنان جوان برای موفقیت در جام جهانی باشد. می دانستم اگر حقیقت را بگویم ممکن است من را نابود کنند، اما این بار ترجیح دادم قلب همه بازیکنان را مثل یک برادر کوچک بگویم تا از آنها حمایت کنم.

ستاره تیم ملی در نهایت نوشت: همانطور که قبلا هم گفتم برای اینکه تیم منحرف نشود از جزییات می گذرم و به آخرین بد اخلاقی ها پاسخ می دهم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی شوم. هدف من حمایت از تیم ملی بود و مطمئنم اگر امروز از بازیکنان حمایت شود و نقاط ضعف خود را اصلاح کنند، خبرهای خوبی از این تیم و از این نسل خواهیم شنید. برای بچه های خوب و پرتلاش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می خواهم از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید