بله گفتن به تراکتور آسان بود


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889262

ستاره برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت که پذیرش پیشنهاد این تیم کار آسانی بوده و انگیزه زیادی برای درخشش در این تیم پرشور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، “گوستاوو واگین” ستاره جدید برزیلی تی تی بی شک یکی از چهره های جذاب لیگ 22 خواهد بود.هافبک دسته دومی که از تیم رومانیایی تراکتور با قیمت یک میلیون یورو منتقل شده است. همچنین به عنوان با ارزش ترین فوتبالیست نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشور شناخته می شود.

او در اولین مصاحبه رسمی خود پس از پیوستن به تراکتورسازی، از انگیزه بالای خود برای درخشش در این تیم صحبت کرد. از پیش نویس باشگاه محبوب کشور برای فصل پیش رو تا شناخت او از فوتبال ایران و وضعیت تیم جدیدش در آستانه شروع لیگ برتر که در ادامه می خوانید:

از دریافت پیشنهاد تراکتورسازی بسیار خوشحال شدم. برنامه و جاه طلبی های تراکتورسازی در این فصل به من انگیزه زیادی برای پیوستن به این تیم داد. «جفرسون یوری» و «تیاگو فریرا» دو دوست صمیمی من هستند و درباره تراکتور حرف های مثبتی زدند و به راحتی این پیشنهاد را پذیرفتند.

می دانم فوتبال ایران در آسیا اول است و تیم ملی ایران هم در جام جهانی 2022 حضور دارد و در این رقابت ها بعد از برزیل، حامی ایران خواهم بود. ایرانی ها علاقه زیادی به فوتبال دارند و هواداران تراکتورسازی شگفت انگیز هستند.

تیم در مسیر خوبی پیش می رود، ما دستورات آقای بردیف را دنبال می کنیم و هر روز نکات جدیدی از او یاد می گیریم. با توجه به تمریناتی که انجام می دهیم، کیفیت بازیکنان و تراکتورسازان بالاست و انگیزه زیادی برای انجام بازی های خوب و کسب موفقیت داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید