وقتی ستاره استقلال به پرسپولیس بله گفت!

وقتی ستاره استقلال به پرسپولیس بله گفت!

اگرچه دربی پیش رو بدون تماشاگر است و به گفته بسیاری فاقد جذابیت همیشگی است، اما یک دربی همیشه دربی است و حتی در سردترین حالت خود، افراد زیادی را درگیر خود می کند.

مهدی کایدی بدون شک در بین بازیکنان فعلی استقلال بزرگترین ستاره دربی آبی هاست و همیشه یکی از بهترین بازیکنان تیمش مقابل رقبای سنتی بوده است. کایدی که سابقه گلزنی به پرسپولیس در دربی را دارد، در بازی هفته آینده یکی از امیدهای استقلالی ها خواهد بود و آبی ها روی او حساب ویژه ای باز کرده اند.

مهدی با وجود اینکه پس از یک سال حضور پردردسر در امارات به ایران و استقلال بازگشته است، اما می خواهد با نمایش دربی خود نشان دهد که کی روش در انتخاب او برای جام جهانی اشتباه کرده است. در کنار همه این سوالات، لحظه جالب تقابل کایدی و پرسپولیس به پیشنهاد سرخ ها برای این ستاره بوچهری برمی گردد.

این بازیکن سرعتی و تکنیکی قبل از آمدن مهدی به استقلال مورد توجه پرسپولیس و برونکو قرار گرفت و حتی کایدی از موافقت ضمنی خود برای پرسپولیسی شدن خبر داد. یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که با قیدی دوست بود، ماجرای جالبی از تاریخ پرسپولیسی شدن این بازیکن برایمان تعریف کرد. وی گفت: برونکو سبک بازی کایدی را خیلی دوست داشت و می خواست هر طور شده این بازیکن را به تیم خود بیاورد. زمانی که مهدی در ایرانجوان بوشهر بازی می کرد، یکی از هم تیمی های برونکو به من گفت که ویدیویی از بازیکنی که دوستش دارد را به برونکو داده و گفته است که آن بازیکن را می خواهد. فیلم مهدی کایدی بود. من هم به او زنگ زدم. من پیشنهاد دادم که برونکو تو را می خواهد. اول گفت باشه ولی بعد یه سری اتفاقات افتاد و به استقلال رفت.

در حالی که قائدی در ابتدای پرسپولیس حاضر شد شاگرد برونکو شود، اما تحت قرارداد ایرانجوان بود و در انتخاب تیم بعدی خود تصمیمی نگرفت. مدیران استقلال به محض اطلاع از پیشنهاد پرسپولیس به بوشهر سفر کردند و با پرداخت رضایت نامه کایدی که مبلغ زیادی هم نبود، توانستند رضایت نامه این ستاره را بگیرند و کایدی را به استقلال بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید