شناخت این استقلال: بله، پرسپولیس به من پیشنهاد داد

شناخت این استقلال: بله، پرسپولیس به من پیشنهاد داد

میلاد زکی پور یکی از پر سر و صداترین چهره های فصل حمل و نقل بود. در هفته های اخیر خبرهای مختلفی از حضور این بازیکن در پرسپولیس شنیده می شود و حتی رسانه ها از امضای قرارداد این بازیکن با نایب قهرمان فصل گذشته خبر داده بودند اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه روز جمعه زکی پور با عقد قرارداد رسمی به سپاهان پیوست. . حالا او به دنبال اهداف بزرگ تری در این تیم است و می خواهد به تیم ملی هم دعوت شود. زکی پور در گفت و گو با همشهری ورزشی به سوالات پاسخ داد.

چرا سپاهان را برای ادامه فوتبال انتخاب کردی؟

سپاهان تیمی ریشه دار و بزرگ در فوتبال ایران است که جوایز زیادی در لیگ برتر کسب کرده است. البته زمانی که بازیکنی به چنین تیمی می پیوندد، زمینه لازم برای پیشرفت فراهم می شود و حتی این بازیکن شانس خوبی برای رسیدن به تیم ملی دارد. من یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان قهرمانی در گل گهر بودم اما به تیم ملی دعوت نشدم. دوست داشتم به تیمی بروم تا بیشتر دیده شوم و در نهایت سپاهان را انتخاب کردم. البته روز خوبی را در گل گهر سپری کردم و جا دارد از کادر فنی و کادر فنی باشگاه به خصوص امیر گالخنوی تشکر کنم.

به غیر از سعید صادقی، فکر می کنید چرا بازیکن گل گهر به تیم ملی دعوت نشد؟

من مجبور نیستم به آن پاسخ دهم. در تیم ما اکثر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و اگر 7 امتیاز از گل گهر کسر نمی شد، شک نکنید که مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه می شدیم. فکر نمی کنم عملکرد ما در گلگوتا زیاد دیده شود.

روزهای پرماجرا را پشت سر گذاشتی و چند هفته ای است که بحث حضورت در پرسپولیس مطرح است. می توانید این را واضح توضیح دهید؟

من الان بازیکن سپاهان هستم و فکر می کنم صحبت از گذشته درست نیست. سوالات زیادی در مورد من مطرح شد و خیلی چیزها گفته شد، اما واقعیت این است که من یک بار مصاحبه نکرده ام. فکر می کنم در 2 سال گذشته فقط دو بار با من مصاحبه شده است.

پیشنهادی از پرسپولیس داشتی؟

بله انجام دادم.

درست است که به خاطر هجمه هواداران پرسپولیس و جو ایجاد شده به تیم نرفتی؟

غیبت من در پرسپولیس ربطی به هواداران این تیم نداشت. دوست ندارم بیشتر از این حرف بزنم. از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم سپاهان را انتخاب کنم، همین.

با وجود امید نورافکن، در سمت چپ خط دفاعی سپاهان معادلات پیچیده است. در این پست چه بازی می کنید؟

چند سالی با نورافکن بازی کردم و از اول با هم بودیم. امید بازیکنی است که می تواند در چند پست بازی کند، در کجا و در هر پستی که مربیان در آن گیر کنند، امید می تواند بازی کند! در مجموع باید بگویم کادر فنی در این مورد تصمیم می گیرد و مشکلی وجود ندارد.

اگر نورافکن در پست دفاع چپ بازی کند شرایط برای شما سخت نمی شود؟

گفتم مربی تصمیم می گیرد و من از رقابت نمی ترسم.

حضور خوزه مورایس در سپاهان چطور؟

قبل از اینکه با سپاهان قرارداد ببندم در مرحله انتخاب سرمربی برای این تیم بودم و در واقع می دانستم که مورائیس هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. یکی از دلایلی که سپاهان را انتخاب کردم حضور او در این تیم بود. مورائیس تجربه مربیگری روشنی دارد و در آسیا کار کرده است. سپاهان قطعا با این مربی می تواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. فکر می کنم حضور در سپاهان و همکاری با مورائیس می تواند من را به تیم ملی برساند.

در مورد جدایی چند بازیکن تاثیرگذار سپاهان چطور؟

در نقل و انتقالات همیشه بازیکنان می روند و بازیکنان به تیم می آیند و این طبیعی است. اگر هواداران سپاهان به مدیریت باشگاه اعتماد کنند، قطعا تیم خوبی برای فصل آینده آماده می شود. افرادی که رفتند هم بازیکنان خوبی بودند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید