باید دشمن را شناخت و راهبرد او را شناخت


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914459

معاون هماهنگ کننده بسیج مصطفین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در گذشته از تاکتیک هایی برای حمله به نظام استفاده کرده است اما باید دشمن را شناخت و راهبرد آنها را شناخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ابلام بیدار، گروهبان «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از چوپانان و چوپانان استان ایلام که در ستاد امیرالمومنین (ع) بانروشان برگزار شد، گفت. هفته بسیج را تبریک گفت و گفت: عشایر غیور، دانا و مومن داریم. زیرا 43 سال پشت سر انقلاب و آرمان های آن ایستادند و ما به وجود عشایر افتخار می کنیم.

وی افزود: امکانات نظام جمهوری اسلامی بسیار است که به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب و تلاش های ملت ما در جهان اسلام و جهان در اوج قدرت و بازدارندگی هستیم.

سردار معروفی در ادامه گفت: دشمن با جنگ تلفیقی شناختی و رسانه ای می خواهد بر سلیقه، اراده و رفتار ما مسلط شود و به دنبال تسخیر اذهان ملت ایران است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مصطفین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این را در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم. همه اقوام، گروه های سیاسی و مذاهب به فرماندهی امام راحل برای نابودی حکومت طاغوت متحد شدند و این انقلاب را به ثمر رساندند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس، قرارگاه های شرق و غرب با هم متحد شدند تا انقلاب نوپای ایران را از بین ببرند، اما در این جنگ نابرابر، همه ملت ایران در مقابل دشمن قرار گرفتند و جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند. فرهنگ عاشورا “

سردار معروفی گفت: همه اقوام و مذاهب در ایجاد انقلاب نقش داشتند و ما در دفاع مقدس از همه اقشار و مذاهب و اقوام شهدا، جانبازان و آزادگان داریم. بنابراین اشاره دشمن به حوادث اخیر، نفاق قومی و مذهبی است.

وی یادآور شد: دشمن در دوره های گذشته تاکتیک هایی را برای حمله به نظام به کار گرفته است اما هوشمندی ملت بزرگ ایران همه توطئه های آنها را نقش بر آب کرده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن امروز توانمندی ایران اسلامی است. قدرت بازدارندگی و هوش مردم ایران هراس دارد و جرأت احمق بودن را ندارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید