ما باید با شناخت کامل از جنگ شناختی دشمن عمل کنیم


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914830

وزیر کشور با بیان اینکه در جنگ دانش باید با شناخت کامل دشمن عمل کنیم، گفت: دشمن همواره به دنبال جایگزینی جلاد و شهید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی وزیر کشور روز چهارشنبه در پیامی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به مسئولان این وزارتخانه گفت: تداوم قیام حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) مرهون است. شجاعت حضرت زینب سلام الله علیها و این بانوی عزیز اسلام پیام آزادیبخش حضرت امام حسین (ع) به گوش همگان رسید.

وزیر کشور با اشاره به تلاش های تبیین حضرت زینب(س) در افشای جنایات یزیدیان، تصریح کرد: تاکید رهبر عزیز انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر تبیین، ناشی از بی اعتباری است. اعمال شیطانی و خصمانه دشمن.

واحدی افزود: دشمن همواره به دنبال تغییر جای جلاد و شهید است و در صحنه کربلا یزیدی ها تلاش کردند تا قیام حق حضرت امام حسین (ع) را باطل کنند اما توطئه شوم آنان با جهاد شرح حضرت زینب (س) مغلوب شد.

وی با بیان اینکه این رویه منحصر به آن دوران نبوده و دشمنان اسلام همواره از این رویکرد پیروی می کردند، ادامه داد: در همین شرایط کنونی شاهد جنگ روایتی و ترویج دروغ دشمن هستیم.

وزیر کشور تاکید کرد: در جنگ معرفتی دشمن باید با آگاهی و آگاهی کامل عمل کنیم امروز اقدام خالصانه و انقلابی بسیجی که جان خود را در عرصه تامین امنیت مردم فدا کرد، روایت می شود. دشمن به گونه ای دیگر و اوج ننگ و ذلت است.

واحدی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان اسلام و کشور به خاطر قیام حضرت زینب (سلام الله علیها) روایت های نادرست بسازند.

وی یادآور شد: یکی از موضوعات مهمی که رسانه های دشمن تبلیغ می کنند بحث زن و زندگی است که در گفتمانی غیر از اسلام و دین سعی در ترویج آن دارند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: زن در اسلام جایگاه بسیار کلیدی دارد و طبیعی است که این زن در خط و ادامه حضرت زینب کبری (س) عمل کند.

وحیدی با بیان اینکه زن ایرانی زندگی در راه حضرت زینب (س) را آموخته و تحت تأثیر القائات دروغین دشمن قرار نمی گیرد، اظهار داشت: از سیره عملی این بانوی عزیز اسلام برای رشد و کمال بهره مند شویم.

دیدگاهتان را بنویسید