داشتن ذهن و اندیشه؛ سناریوی دشمن در جنگ شناختی/ هدف دشمن ایجاد شکاف بین شیعه و سنی است.


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905261

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد؛

سردار محمد کرمی بر هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: دشمن می خواهد بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق امروز در جمع اساتید دانشگاه فرهنگیان زاهدان گفت: دانشگاه فرهنگیان رسالت بزرگی بر عهده دارد و اصل هر کشوری آموزش است. چه در حوزه اجتماعی و چه در حوزه فرهنگی که نقش مهمی در تربیت نسل آینده هر کشور ایفا می کند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افزود: سیستان و بلوچستان دارای بهترین ظرفیت اقتصادی و دارای سرمایه انسانی بسیار جوان و خوبی است همچنین در حوزه تجاری نیز روابط خوبی با همسایگان پاکستان و افغانستان برقرار شده است.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی در روستاها در 300 کیلومتری میرجاوه تا جالق که باغات خرما و گردو در آن کاشته می شود وضعیت مطلوبی داریم و دو میلیون اصله نهال موز در منطقه زرآباد کشت می شود.

سردار کرمی نقش خانواده را در کنار تربیت مهم دانست و گفت: باید در شکل ارتباط مدرسه و خانواده بازنگری شود تا شاهد رشد و پیشرفت در عرصه تربیت باشیم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: دشمن در جنگ شناختی بسیار فعال است و قصد دارد ذهن ها را به خود مشغول کند و آنها را جهت دهی کند و به هر طریقی برای جلوگیری از تشکیل امت اسلامی تلاش می کند.

این مسئول ادامه داد: دشمن می خواهد بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند و مقام معظم رهبری فرمودند بین شیعه و سنی تندروهایی هستند که باید به آنها رسیدگی شود و کسانی که بی تدبیری می نویسند و مطالب را در فضای مجازی منتشر می کنند. باید پاسخگو باشند در زمان جنگ، دشمن به همه کشورها می‌گفت تجهیزات نظامی به ایران نفروشند، اما امروز با تلاش جوانان و نخبگان عزیز، دشمن از خرید تسلیحات پیشرفته به ایران هراس دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید