دولت سیزدهم نشان داده است که با تکیه بر نیروی داخلی / جنگ اقتصادی و تغییر سبک زندگی می توان با تحریم ها مقابله کرد. دو چالش مهم در جنگ شناختی دشمن

ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794222

مهدی متین گفت: از آنجایی که دشمن در جنگ سخت نتوانسته با کشور مقابله کند، به جنگ اقتصادی روی آورده و می خواهد با فشار و تحریم حداکثری بر کشور مسلط شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی به تیتریک گفت: اسرائیل به دلیل بیداری مردم در سرزمین های اشغالی تحت فشار فزاینده ای قرار دارد و روش های خلاقانه مقاومت، امنیت صهیونیست ها را مختل کرده است.

مهدی متین ادامه داد: رژیم صهیونیستی و استکبار برای سرکوب مقاومت به جنگ ترکیبی پرداختند و مهمترین هدف آن جمهوری اسلامی ایران است تا بتوانند بیداری و مقاومت را در داخل و خارج فلسطین از بین ببرند..

وی افزود: جنگ یکی از گزینه های جنگ ترکیبی دشمن برای کاهش فشار است اما این گزینه هزینه بالایی دارد و ممکن است برای دشمن غیرقابل تحمل باشد.

متین گفت: امروز ایران به عنوان محور مقاومت در دنیا شناخته شده و حافظ حقوق همه شیعیان است.

این کارشناس گفت: دشمن که نتوانسته در جنگ سخت با کشور مقابله کند، به جنگ اقتصادی روی آورده و می خواهد با حداکثر فشار و تحریم بر کشور مسلط شود.

وی ادامه داد: ایران با رهبری ولی فقیه، زیر سایه اهل بیت(ع) و با تکیه بر توان داخلی و خودکفایی علمی، تمامی تحریم های دشمن را به فرصت تبدیل کرده است.

متین افزود: دولت سیزدهم در عمل نشان داده است که با تکیه بر توان داخلی و چرخاندن چرخ اقتصاد با توجه به تولید و ساماندهی کارخانجات می توان با تحریم ها مقابله کرد.

این کارشناس تاکید کرد: تغییر سبک زندگی نیز نتیجه جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی است، زیرا تهدید بزرگی برای خانواده است.

وی ادامه داد: نهادهای مسئول باید توجه بیشتری به مقابله با تهاجم فرهنگی و تهدید خانواده داشته باشند.

متین با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر تهاجم فرهنگی و تهدید خانواده گفت: حداقل در یک دهه اخیر مقام معظم رهبری بارها در این زمینه تذکر داده اند اما برخی به ایشان توجهی نکرده اند. متاسفانه این بی توجهی مشکلاتی را در کانون ایجاد می کند.«خانواده ها بوده اند.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به انقلاب کمک کنیم باید به راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنیم چرا که تاکید مقام معظم رهبری در این بیانیه همان موضوعی است که مدنظر رهبر معظم انقلاب است. دشمن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید