خون سالم به سبک زندگی و تغذیه سالم بستگی دارد/افرادی که به آموزش سبک زندگی نیاز دارند


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883131

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: انتقال خون باید راهکارهای تغذیه ای برای خون سالم را به مردم بیاموزد و اهمیت تغذیه برای سلامت خون انسان را تبیین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس سازمان انتقال خون استان یزد گفت: خون بار حیات موجودات را به دوش می کشد و تلاش برای حفظ خون مسئولیت بزرگی را بر دوش فعالان این عرصه می گذارد. “

وی افزود: رسیدگی دقیق و حفظ شرایط لازم برای نگهداری این مایع حیاتی از نکات مهمی است که باید در مراکز انتقال خون مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت سلامت خون گفت: انتقال خون باید راهکارهای تغذیه ای برای خون سالم را به مردم بیاموزد و اهمیت نقش تغذیه در سلامت خون انسان را تبیین کند.

ناصری تصریح کرد: اسلام به اهمیت نقش تغذیه در سلامت انسان اشاره می کند و در جوامع اسلامی باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

وی با تاکید بر اهمیت نقش آموزش در اطلاع رسانی به مردم گفت: آموزش و پرورش در این زمینه باید با انتقال خون همکاری کند تا مردم از اهمیت رعایت رژیم غذایی سالم در زندگی آگاه شوند.

امام جمعه یزد گفت: سبک زندگی اسلامی و تغذیه سالم دو عنصر مهم در حفظ سلامت روحی و جسمی افراد است که متاسفانه در زندگی امروزی چندان به آن توجه نمی شود.

ناصری با اشاره به اهمیت سبک تربیتی در دوران کودکی گفت: اگر تربیت در دوران کودکی درست انجام شود، توانایی تحلیل و استدلال در مسیر درست رشد و شکوفا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید