راه برون رفت از جنگ اقتصادی تکیه بر دانش، توان، منابع داخلی و حاکمیت جهادگران است

ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780707

حامد سبزه صفات گفت: مهمترین دلیلی که امروز دشمن با اهرم اقتصادی به کشور فشار آورده امید به غرب و مذاکره است در حالی که ایران از نظر منابع طبیعی، موقعیت جغرافیایی، خاک حاصلخیز و… کشوری غنی است. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد سبزه صفات، کارشناس اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با بیان اینکه تقویت اقتصاد مستلزم جهاد است، گفت: امروز دشمن با فشار اقتصادی در صدد ضربه زدن به کشور است.

وی ادامه داد: دشمن اقتدار و پیشرفت ایران را در عرصه نظامی دید به همین دلیل با تحریم های ناجوانمردانه تلاش کرد کشور را تحت فشار قرار دهد در حالی که کشور همواره با مولفه های نظام در همه عرصه ها موفق بوده است.

سبزه صفت افزود: برای نبرد اقتصادی با دشمن نباید منفعلانه عمل کرد و باید با تمام توان و با استفاده از حاکمیت جهادی از این لحظه حساس عبور کرد و به خودکفایی مالی رسید.

این کارشناس تصریح کرد: نباید نسبت به ماهیت انقلاب از جمله در برابر دشمنان استکبار بی تفاوت باشیم بلکه باید همواره با هوشیاری و بصیرت از آرمان های خود در برابر استکبار دفاع کنیم.

وی افزود: مهمترین دلیلی که امروز دشمن با اهرم های اقتصادی کشور را تحت فشار قرار داده امید به غرب و مذاکره است در حالی که ایران از نظر منابع طبیعی، موقعیت جغرافیایی، خاک حاصلخیز و… کشوری غنی است.

سبزه صفت در خاتمه گفت: اگر مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور روی منابع ایران سرمایه گذاری می کردند امروز توده مردم کم نبود، بنابراین خروجی این جنگ تکیه بر دانش، توان، منابع داخلی و حاکمیت است. از جهادگران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید