تکیه بر توان داخلی و رفع موانع تولید مهمترین مولفه در تحقق گام دوم انقلاب است.


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808352

میلاد ناصر زعیم گفت: تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و رفع موانع تولید می تواند مهمترین مولفه در تحقق گام دوم انقلاب باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد ناصر زعیم کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: اعتماد مردم به مسئولان.

وی ادامه داد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت انقلابی روند صعودی تاج به یکباره فروکش کرده و با واکسیناسیون اقتصادی تمامی فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از سر گرفته شده است.

ناصر زعیم افزود: برگزاری میز در مساجد، ائمه جمعه، هیئت ها و امامزاده ها با حضور مسئولان استانی و کشوری و ارتباط مستقیم مسئولان با مردم نیز نشان می دهد که این دولت به معنای واقعی در تلاش برای کاهش فاصله مدیران و مردم است. .

این کارشناس با اشاره به ثبات بازار در دولت سیزدهم گفت: هر زمان که با کمبود یا افزایش قیمت کالا مواجه می شویم، دولت وارد عمل می شود و اخیرا در مورد برنج، گوشت و سیب زمینی ایرانی که بی ثبات بود. این روزها در بازار آمده است: «من وارد شدم و الان بازار این اجناس آرام است.

وی گفت: امروز در دولت انقلابی اهمیت تکیه بر توان داخلی به معنای واقعی کلمه را احساس می کنیم و فکر می کنم این بهترین مولفه برای گام دوم انقلاب است.

ناصر زعیم ادامه داد: تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و رفع موانع تولید می تواند مهمترین مولفه در تحقق گام دوم انقلاب باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دولت قبل نتیجه اعتماد را به غرب دیدیم چرا که دولت سیزدهم مذاکرات استکباری و رفع تحریم ها را بهانه ای برای هر مشکلی در کشور می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید