کارنامه کبودرآهنگ در پاسداری از کشور درخشان است/ مهمترین مولفه توان ملی ما مردم همیشه در صحنه است.


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886154

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در سفر به استان همدان ضمن حضور و دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان کبودرهنگ اظهار داشت: کبودرهنگ کارنامه درخشانی در قیام و پاسداری از کشور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در دیدار با مردم روبان آبی وی با بیان اینکه مردم کشور به انقلاب اسلامی پایبند هستند، ادامه داد: دشمن دنبال می کند نه مردم به انقلاب اسلامی امیدوارند.

وی به شعارهای اهالی ولایتمدار پاسخ داد روبان آبی وی خود را سرباز مردم و ولایت و نظام دانست و گفت: اگر می خواهید شعار بدهید همه شعارها ابوالفضل علمدار خامنه ای است. آه تو صبر کن

رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری همه نامه ها و درخواست های مردم، افزود: نامه های مردمی توسط گروه رهگیری رئیس جمهور رصد و همه نامه های مردم در حال بررسی و رسیدگی است.

وی ادامه داد: هرکس در راستای توانمندسازی کشور قدم بردارد، قدرت تولید کرده است.

رئیس جمهور به تاریخ انقلابی شهر اشاره می کند روبان آبیافزود: کارنامه کبودرآهنگ در دفاع از کشور درخشان و مردم کبودرآهنگ انقلابی، مقاوم و درخشان هستند.

رئیسی با اشاره به حضور مردم متدین در صحنه افزود: ما به نیروهای نظامی و قدرت تسلیحات خود افتخار می کنیم. اما مهمترین مؤلفه قدرت ملی ما مردم هستند که همیشه در صحنه هستند.

وی مردم ایران را مسئول و آماده دفاع از کشور خواند و گفت: و دشمن این را به خوبی می داند.

رئیسی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اراده است، افزود: دشمن در تلاش است جلوی اراده ملت ایران را بگیرد و مصمم هستیم در برابر همه تحریم ها و مشکلات مقاومت کنیم و با شعار «ما می توانیم» به کار ادامه دهیم.

او مشکل اهدای زمین و مسکن مردم را حل کرد روبان آبی آن را ضروری خواند و گفت: از استاندار و مسئولان می خواهم با تشکیل کارگروه تخصصی مشکل را حل کنند، حل این مشکل مردم باید با کار انقلابی با جدیت پیگیری شود و ظرف 2 ماه حل شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید