دیدن صحنه های پیشروی ایران برای دشمن سخت است / امنیت؛ مهمترین مولفه پیشرفت کشور است


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901523

مزگی نژاد با بیان اینکه امنیت در تحقق اهداف هر کشوری به ویژه انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی دارد، گفت: از آنجایی که دشمن نمی تواند شرایط امن را در کشور ما ببیند، به دنبال ایجاد بحران برای برهم زدن و تحت تاثیر قرار دادن امنیت است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان درباره بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جشن دانش آموختگی مشترک دانشجویان افسری دانشگاه های نیروهای مسلح گفت: به عنوان تاریخ اسلام ماست. انقلاب نشان داده شده و در واقعیت جهان این است که ایران در مقابل تهدیدات دشمن متوقف نشده و نخواهد ماند.

وی افزود: پیشرفت و موفقیت ایران یک جریان درون زا دارد و این جریان درون زا به دنبال رشد و توسعه انقلاب اسلامی است و این نشان دهنده حاکمیتی است که رهبر جامعه اسلامی در عرصه و این حاکمیت در دوران رهبری امام زمان (عج) دارد. خمینی (ره) و اکنون جایگاه ولی فقیه آشکار است.


دیدن پیشرفت ایران برای دشمن سخت است

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی دارای مردم و جوانان مومن، غیور و انقلابی زیادی است که در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا بتوانیم در عرصه های مختلفی که مورد تحریم دشمن قرار گرفته ایم و هستیم یکی پس از دیگری شکست دهیم. قادر به ادامه دادن نیست

مزگی نژاد تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری دیدن پیشرفت ایران اسلامی برای دشمن بسیار سخت است، بنابراین با عوامل یا شرایط و بحران هایی که ایجاد می کنند احساس می کنند با این بحران ها می توانند به نتایج مطلوب برسند.

وی تصریح کرد: اما تاکنون تلاش کرده اند توطئه درست کنند و شرایط را بحرانی کنند و در موقعیت ها و مراحل مختلف از تحریم گرفته تا مسائل هسته ای، روابط خارجی و بسیاری مسائل دیگر برای جمهوری اسلامی دشمنی ایجاد کرده اند، اما به نتیجه نرسیده اند. نتایج.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: امروز دشمن عرصه اجتماعی را هدف گرفته و به دنبال ناراحتی کشور به ویژه موضوع امنیت ملی ماست.

مزگی نژاد با بیان اینکه خود دشمنان به دلیل بسته بودن راه نتوانستند در کشور ظاهر شوند، گفت: برای رسیدن به اهداف خود به عوامل داخلی و مزدوران مراجعه کردند تا چند صباحی به محل بیایند و موج سواری کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان می دانند که دیگر نتیجه ای نخواهد داشت زیرا بارها این اقدامات را در شرایط مختلف انجام داده اند و شکست خورده اند.


ظلم به مردم، پلیس و بسیج در اغتشاشات اخیر

این کارشناس سیاسی گفت: اما اتفاقاتی که در صحنه افتاد و متأسفانه با تهمت هایی که به نیروهای امنیتی به ویژه نیروی انتظامی و بسیج کردند و راه افرادی را که به دنبال کار و زندگی بودند بستند، حمله کردند و بر اساس بیانیه مردم آزار و اذیت شد این ظلم به مقام معظم رهبری بود که نیروی انتظامی علیه ملت بسیج شد.

مزگی نژاد گفت: دشمن با این اقدامات می خواست به اهداف خود برسد اما مردم هوشیار ما خطوط خود را از معاندین جدا کردند و دشمن ناکام ماند.

وی با بیان اینکه عده ای بدون تحقیق و اطلاعات تهمت می زنند و اظهار نظر می کنند، گفت: این افراد نباید قبل از مشخص شدن علت اصلی فوت خانم امینی و نظر مسئولان مربوطه و این افراد با اقدامات خود اظهار نظر می کردند. ، به مردم کشور ظلم کردند.

این کارشناس سیاسی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص درگذشت خانم امینی نیز فرمودند که مرگ این دختر جوان حادثه تلخی است که دل ما را سوزانده است و قوه قضاییه نیز باید این موضوع را پیگیری کند و این نشان از توجه حضرت عالی راهنمای همه افراد جامعه.


مهمترین مولفه پیشرفت کشور امنیت است

مزگی نژاد با بیان اهمیت امنیت افزود: یکی از مهمترین، اولین و حیاتی ترین مولفه های پیشرفت و توسعه هر کشوری امنیت است و انقلاب اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای رسیدن به اهداف خود نیازمند فضایی آرام است که منجر شود. کشور به سمتی می رود که در آن برای رفع مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی که توسط دشمنان داخلی و خارجی ایجاد شده است، موفق شویم و طبیعتا این امر نیازمند آسودگی خیال و خیالی است که در سایه امنیت می آید.

وی تصریح کرد: طبیعتا امنیت در تحقق اهداف هر کشور به ویژه انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی دارد، بنابراین امنیت یک مولفه مهم است و دشمن امروز احساس می کند که در سایه امنیت هستیم که به دستاوردهای زیادی دست یافته ایم. از امور ما.”

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن شرایط امن را در کشور ما نمی بیند و به همین دلیل به دنبال ایجاد بحران برای برهم زدن و تحت تاثیر قرار دادن امنیت است.

مزگی نژاد در خصوص فوت خانم امینی و اظهارات رهبری مبنی بر اینکه این حادثه دلخراش بود و دل ما را سوزاند، تصریح کرد: تمام شواهد و دلایل پزشکی، قانونی و پزشکی قانونی نشان می دهد که خانم امینی بر اثر سکته مغزی و علل طبیعی فوت کرده است و هیچ گونه تپشی نداشته است. و شرم آور نبود، اما دشمنان ما که به دنبال بهانه بودند و نقشه خود را از قبل آماده کرده بودند در آستانه افتتاح مدارس و دانشگاه ها شرایط را به هم بزنند تا مدرسه و دانشگاه ایجاد نشود و اختلال ایجاد شود. روند آموزشی ما

وی گفت: دشمن به دنبال اغتشاش و اغتشاش در کشور بود و اگر مرگ خانم امینی اتفاق نمی افتاد، موضوع دیگری را بهانه می کرد. اگر موضوع مرگ یک زن واقعاً برای شورشیان مهم بود، چرا وقتی خانم میترا استاد توسط نجفی شهردار وقت تهران تیرباران شد؟ واضح است که نقشه دشمن از قبل آماده است اما دنبال بهانه هستند و کشته شدن خانم امینی این بهانه را ایجاد کرد که از موقعیت سوء استفاده کردند و پلیس مورد حمله قرار گرفت.


ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی مرهون حضور مردم است

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه جایگاه و مقاومت انقلاب اسلامی متعلق به مردم ماست، گفت: مردم در تمام صحنه هایی که دشمن حضور داشت، حضور داشتند و با تمام توان تلاش کردند.

مزگی نژاد تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون ترور، کودتا، حراست مقدس، تحریم و بسیاری مشکلات دیگر داشته ایم. اگر مردم نبودند جلوی این اتفاقات گرفته نمی شد و مردم با حضور و جان و مال خود همواره پشت سر انقلاب اسلامی بوده و هستند.»

وی خاطرنشان کرد: اگر به راهپیمایی ها نگاه کنید همه افرادی که در راهپیمایی ها شرکت می کنند ایرانی هستند و بسیاری از افرادی که در راهپیمایی ها شرکت می کنند زنانی هستند که شاید حجاب خوبی نداشته باشند اما به دلیل اینکه ایران را دوست دارند و این کشور را دوست دارند. و اهمیت می دهند و حاضرند جان خود را بدهند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه دشمن حجاب را بهانه ای برای تحریک جوانان دانست و تاکید کرد: دشمن می خواهد با این بهانه ها مردم را در مقابل نیروهای امنیتی قرار دهد وگرنه حجاب بهانه است زیرا اهداف اصلی دشمن این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کرد و مرگ خانم امینی حجاب و انتخابات و… بهانه است.

مزگی نژاد افزود: اگر ملت در صحنه باشد، دشمن به اهداف خود نمی رسد و ملت و دشمن این را به خوبی می دانند.


فضای مجازی راه ارتباطی دشمن با داخل کشور است

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شور و نشاط جوانان از طریق اینترنت و فضای مجازی و رهبری آنان اشاره کردند و بیان داشتند که فضای مجازی راه ارتباطی دشمن با داخل کشور است.

این کارشناس سیاسی گفت: با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فضای مجازی، فضای مجازی نیز فضایی آزاد و بدون حصار است و دشمن در این شرایط از این فضا استفاده زیادی می کند.

مزگی نژاد ادامه داد: بسیاری از جوانان نیز اعتراف می کنند که از طریق فضای مجازی مورد تحریک و فریب قرار گرفته اند و اینها افرادی هستند که ناآگاهانه وارد این فضا و برنامه ها می شوند که وظیفه مسئولان در این زمینه است که به جوانانی که در میدان هستند اطلاع رسانی کنند. انجام شود و این مصداق همان جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری در ابتدای سال مطرح کردند و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به حضور افرادی در این حوادث اشاره کرده اند که در 40 سال گذشته مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند، اظهار داشت: یکی از بحث ها عوامل داخلی است و این عوامل داخلی دارای سطوح مختلفی است که برخی از آنها مربوط می شود. حکومت پهلوی، عده‌ای اعضای خانواده‌های دشمن هستند و عده‌ای جوان هستند که فریب خورده و تحریک شده‌اند و دشمن با کمک آنها نقشه‌های خود را اجرا می‌کند.


خواصی که بدون تحقیق نظر می دهند عذرخواهی کنند

این کارشناس مسائل سیاسی به اظهار نظر برخی از خواص و اتهامات وارده به نظام و پلیس قبل از مشخص شدن حقیقت اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، خواص است؛ اما در صورت عدم آگاهی مردم از این موضوع می توان به مطالبه گری برخی از خواص اشاره کرد. املاک ما بدون قید و بند و بدون سند و مدرک وارد عرصه شده اند و حرف های فراتر از حد و اندازه می زنند.

مزگی نژاد ادامه داد: این خواص قبل از اینکه دستگاه قضایی یا سیاسی یا هر ارگان دیگری نظر بیاورند اعلام کرده اند که نظرشان کارشناسی نیست و می خواهند خودشان را نشان دهند و بگویند ما می فهمیم یا تحت تاثیر جو و جو قرار گرفتند و اتمسفر. می گوید نباید از این قافله عقب بمانیم و بعد وقتی دروغ یا شبهه آنها در انظار عمومی دیده و شنیده شد حاضر به عذرخواهی نیستند که این بزرگترین ضربه و عیب کار است.

وی افزود: نظر نخبگان و نخبگان برای دشمن بسیار مهم است زیرا نظر آنها نیز در جامعه تاثیرگذار است و انقلاب اسلامی نیز متکی به حرف آنهاست، اما اینکه نخبگان بدون اطلاعات دقیق نظرات خود را بیان کنند، کار خوبی نیست و یکی از مشکلاتی است که از اول انقلاب به وجود آمد، در این شرایط ما نظر اسلامی داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید