جهاد تبیینی یکی از مهمترین مولفه های تشکیلات بسیج دانشجویی است


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905248

مسعودی زاده گفت: تبیین تهذیب و جهاد یکی از مهم ترین مولفه های سازمان بسیج دانشجویی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود مسعودی زاده در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: روشنگری و شفاف سازی یکی از مهم ترین مولفه های سازمان بسیج دانش آموزی است که برای آن کارشناسان به مدارس متوسطه دوم اعزام می شوند همچنین در این راستا شبکه ای از مدرسین ایجاد شده است. به شبهات و سوالات دانش آموزان پاسخ خواهد داد.

وی افزود: این برنامه تاکنون در بیش از 100 مدرسه اجرا شده و در بقیه مداث نیز در حال اجراست که با استقبال دانش آموزان مواجه شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، دشمن برای رسیدن به هدف، تهدیدات، جنگ تحمیلی، تحریم، ترور و قیام فراوانی داشت و پس از شکست دشمنان در همه این موارد، تلاش کردند. ضربه زدن به دسیسه های فرهنگی و اجتماعی

مسعودی زاده تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ فرهنگی حجاب را نشانه رفته و سعی دارد از ابزار فضای مجازی برای تحریک و انحراف افکار استفاده کند و روشنگری و آگاهی می تواند در این عرصه کمک کند تا توطئه دشمن خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است عده ای فریب بخورند زیرا نمی دانند تلاش برای تبیین و پاسخگویی به سوالات می تواند افکار آنها را از تبلیغات مسموم دشمن حفظ کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید