جوانان نباید ابزار بیگانگان شود/ جهاد تبیینی مهمترین اقدام در برابر توطئه های دشمنان است


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901497

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

نظری با اشاره به اینکه نقشه شوم دشمنان ضد انقلاب که در قالب تروریست های منافق و تجزیه طلب بودند با بیانات مقام معظم رهبری برملا شد، گفت: امروز همه باید هوشیار باشیم و جوانان نباید هوشیار باشیم. به عنوان ابزاری در دست خارجی ها استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی ضمن محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر با اشاره به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در جشن فارغ التحصیلی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح گفت: مقام معظم رهبری در موقعیت های تاریخی زمانی که برخی ابلهان داخلی و دشمنان خارجی اقدام می کنند. یک سی زنده از پول های کثیف سعودی و در تخیل درشت خود با راهنمایی انبیا کار خرابکارانه انجام دادند، دوباره متوجه مسئولین و مردم شدند.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری مرز بین دشمن و خودی را مشخص می کند، تصریح کرد: همچنین معتقدیم بسیاری از مردمی که به خیابان ها آمدند هیجان زده و بازی دشمنان بودند و این جوانان سرمایه های هستند. نباید اجازه دهیم دشمنان به راحتی حواسشان را پرت کنند.

نظری تاکید کرد: معتقدیم با افرادی که از خطوط قرمز عبور می کنند طبق آیه شریفه باید برخورد جدی شود و توضیحات مقام معظم رهبری در مورد حادثه اخیر فضای آرام و با ثباتی را در کشور ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری سخنان مسئولان و مردم است و نکات و راهکارهایی که ارائه می کنند باید مورد توجه همه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نقشه شوم دشمنان ضد انقلاب که در قالب تروریست، منافق و تجزیه طلب هستند با بیانات مقام معظم رهبری افشا شده است. گفت: «امروز همه باید هوشیار باشیم و از جوانی ابزار استفاده نشود.» به دست بیگانگان بیفتد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به برکت مقام معظم رهبری و رهبری فهیم و عالمی که کاریزمای دینی و دینی آن در دنیا مثال زدنی است به موفقیت های بزرگی دست یافته است، تصریح کرد: با اهداف والایی حرکت می کنیم.

نظری تاکید کرد: امروز جوانان ایران اسلامی در آستانه رشد و بالندگی قرار دارند و تحولات زیادی توسط جوانان صورت گرفته و با حضور مقتدرانه آنها در گام دوم انقلاب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهدا پیام آوران راه عدالت و امنیت کشور هستند و ایران اسلامی مفتخر است که در عرصه های مختلف برای پاسداری از ارزش ها و مقدسات اسلامی شهدای زیادی تقدیم کرده است. و به بهانه های مختلف به دنبال مقصر دانستن نظام و انقلاب اسلامی و تضعیف امنیت کشور هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: جهاد تبیین مهمترین اقدام در برابر توطئه های دشمنان است و اصحاب رسانه در این ساحت مقدس نقش ویژه و برجسته ای دارند که باید به آن توجه ویژه داشته باشند. .

وی افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از آرمان های الهی بود و خون شهدا به پای این انقلاب ریخته شد و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تقدیم انقلاب شدند.

یک نظر می گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان و امید مستضعفان و مستضعفان است، این افراد قطعاً جزو دشمنان هستند و خط آنها با جوانان غفلت شده متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: به گفته همه سیاستمداران جهان، تحریف کننده طومار داعش شهید سلیمانی بود و به همت حاج قاسم امروز محور مقاومت در رأس قدرت است و در پیروزی جبهه حق ایفای نقش می کند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید