جهاد تبیینی جریان تحریف را خنثی می کند/ ایجاد شبهه در ذهن جوانان از اهداف دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت:

وی با بیان اینکه جهاد تبیین فرآیند تحریف را تبیین می کند، افزود: ایشان بارها در سخنان خود بر جهاد تبیین تاکید می کنند و می گویند امروز اراده دشمن این است که با تحریف در ذهن نسل جوان سیاه نمایی کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دور جدید مذاکرات برجام گفت: همچنین حضرت آقا با تاکید بر اینکه معامله محدود به آمریکا نیست، فرمودند اساس این مذاکرات اقتصادی نیست و نباید معیشتی را مقید کرد. به او. “

شهریاری گفت: اگر هم اکنون مذاکرات برجام ادامه دارد به دلیل آسیب هایی است که به عدم پایبندی به آمریکا در توافقات قبلی وارد شده است.

وی گفت: حضرت آقا برای ادامه مذاکرات، رعایت 9 بند را ضروری می دانند، اگر این کار انجام شود، امکان باقی ماندن ایران در گوشه حلقه ای به نام برجام برای گرفتن مشتی ماشه وجود ندارد. از دشمن . به قول حاج حاجیم هر جا که به ولایت پیوستیم؛ موفقیت حاصل شده است.

این کارشناس سیاسی در ادامه با بیان اینکه تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم با استان سازماندهی شده و قطعاً پیروزی را به همراه خواهد داشت، ادامه داد: دولت های آینده.


آتش دشمن بر نقاط قوت انقلاب

شهریاری ادامه داد: نکته دیگری که حضرت آقا به آن اشاره می کنند این است که دشمن همه جا را بمباران می کند. این نقطه قوت انقلاب اسلامی است و نهاد مقدس سپاه و جوانان امروز هدف دشمن هستند.

وی افزود: رهبری برای جوانانی که هدف دشمنان هستند. می گویند امروز اراده دشمن این بود که ذهن نسل جوان را زیر سوال ببرد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دشمن با ایجاد ذهنیت در جوانان امروزی به دنبال تغییر رفتار ملت و ساختار انقلاب اسلامی است اما اکنون جوانان ما در برهه های مختلف خوش درخشیدند و برای دفاع از حرم به عنوان هشت سال دفاع مقدس ثبت نام کردند. در مراسم اعتکاف که تقویت مبانی و اندیشه اسلامی است، با تمام محدودیت‌های قلبی شرکت می‌کنند.

شهریاری همچنین با اشاره به انتشار فایل صوتی منتسب به سپاه گفت: این یک فایل صوتی 49 دقیقه ای است که رادیو فردا به صورت تکه تکه پخش کرده تا احتمال وجود فساد در این نهاد انقلابی وجود داشته باشد، اما اگر کل فایل باشد. گوش می دهد این نشان دهنده اراده قوی سپاه در مبارزه با فساد است که علاوه بر استرداد اموال، 30 تا 20 سال حبس دارد.


مدرسه حاج قاسم از مبارزان نمونه نهضت مقاومت است

وی در خصوص ارتباط نهضت مقاومت با مکتب حاج قاسم گفت: دشمنان برای از بین بردن حاج قاسم او را کشتند اما نمی دانستند که شهید سلیمانی خطرناکتر از حاج سلیمانی است چرا که اکنون الگوی رزمنده دوران مقاومت است.

این کارشناس سیاسی افزود: در حال حاضر نام حاج قاسم بهانه ای برای تقویت مقاومت و مبارزه با امپریالیسم و ​​کشورهای مسلط شده است، لذا در این فایل صوتی سعی در شکست وی داشتند.

شهریاری ادامه داد: چه کسی باور می کرد که در اوایل قرن بیست و دوم در قالب جبهه مقاومت، رئیس جمهور وقت آمریکا در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اعلام کند که دیگر برنامه ریزی نداریم. برای انجام کار نظامی در عراق و انجام فعالیت های مشاوره ای.» ما هستیم و سپس 14 پایگاه آمریکایی از این کشور خارج می شوند.


بیانیه های رهبری یک نقشه راه است

وی ادامه داد: بنابراین فرمایشات حضرت آقا مثل همیشه آموزنده است و هرگاه بیانات حاکمان و ائمه معصومین بر روی زمین باقی می ماند باید پرداخت می کردیم همچنان که سخنان پیامبر اسلام (ص) بر آن جا ماند. زمین و نتیجه آن کربلا شد.»

این کارشناس سیاسی افزود: تا امروز 124 هزار پیامبر آمده اند و مردم با آنها همراهی نکرده اند یا نتیجه و تداومی وجود ندارد، اما انقلاب اسلامی ایران علاوه بر تحقق، ادامه دارد. هیچ پادشاه و فرماندهی پس از ورود به این طریق مورد استقبال مردم قرار نگرفت و این بی نظیرترین تدفین امام (ره) بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید