جهاد تبیینی راه حل مقابله با جریان تحریف است


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807825

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز فضای مجازی ما لجام گسیخته و مهجور است که در دولت قبل به اوج خود رسید و امروز دشمن از طریق فضای مجازی در مغز جوانان ما نفوذ کرده است در حالی که باید بسیار هوشیار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز صبح امروز در مراسم 22 بهمن در زاگرس در مراسم اختتامیه خود گفت: امروز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و شما مردم گچساران این روز بزرگ را گرامی بدارید، «شما انقلاب و دین ما و حضور مردم در صحنه مدیون توجه اهل بیت علیهم السلام به این انقلاب است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر تبیین جهاد تاکید فراوان دارند و همه ما باید به این فرمایش حضرت آقا توجه ویژه داشته باشیم چرا که تبیین مکتب انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و دشمن تبلیغ علیه نظام اسلامی است. انقلاب روز و شب.»

حجت الاسلام حاجتی گفت: امروز دشمن با قیام و جنگ نرم و نیروی هوشمند قصد دارد آنچه را که در میدان نبرد به دست نیاورده است به طرق مختلف به دست آورد. امروز نظام سلطه به دنبال براندازی انقلاب اسلامی با نیروی جنگ نرم است.»

امام جمعه موقت اهواز گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند هزاران نفر برای تحریف جریان حقیقت برنامه ریزی می کنند در حالی که این شبکه های خصمانه قطره ای از دریاست که دشمن امواج خود را به سوی ملت ایران فرستاده است.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی ما لجام گسیخته و مهجور است که در دولت قبل به اوج خود رسید و امروز دشمن از طریق فضای مجازی به مغز جوانان ما نفوذ کرده است در حالی که باید بسیار هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: امروز دشمن کشور اهل مطالعه و برنامه‌ریزی نیستیم، اما امروز در مقابل جمهوری اسلامی کم آورده است. اگرچه برخی از فرماندهان نظامی آمریکا تعبیری دارند که امروز ما در کنار جمهوری اسلامی هستیم. ایرانیانی که از نظر نظامی شکست ناپذیرند. اتفاق افتاد.

وی گفت: امروز قایق های تندرو ما در مقابل ناوهای بزرگ آمریکایی قرار دارند و این نشان می دهد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. در برابر این انحراف، باید تلاش خود را در این مسیر مضاعف کنیم.

امام جمعه موقت اهواز افزود: باید در فضای مجازی به شبهات رسیدگی شود. دشمن به دنبال القای ناامیدی و سیاه نمایی در کشور ماست. دولت قبل هشت سال بد عمل کرد. اگرچه در کشور ما مشکلاتی وجود دارد، اما انقلاب اسلامی برکات و دستاوردهای بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.»

وی گفت: اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد، امروز چیزی به نام جمهوری اسلامی وجود نداشت و استعمارگران، بیگانگان، مستبدان و خلاصه نظام سلطه تمام داشته های ایران را به یغما می بردند.

حجت الاسلام حاجتی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و در حالی که بیش از 10 میلیون نفر در خرداد 68 در مراسم باشکوه ختم امام راحیل شرکت کردند که در دنیا کم نظیر است.

وی همچنین بیان می کند: رژیم صهیونیستی مدعی سلطه از نیل تا فرات است، قراردادهای گلستان و ترکمنچای 200 سال پیش امضا شد و متن این قرارداد به امضای سفیر انگلیس رسید که پس از آن 250 هزار کیلومتر مربع از ایران جدا شد و به این کشور رفت. 15 استان ایران بیشتر موزه لوور فرانسه مربوط به اماکن تاریخی ایران است در حالی که ایران توسط استعمارگران اشغال شده بود رضاشاه دزد درجه یک بود و کشور را به ایران خیانت کرد آنها را به این سرزمین آوردند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اما از زمان انقلاب اسلامی تا کنون شورش های زیادی علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است، دشمنان با ملت ایران جنگ به راه انداخته اند، در حالی که صدام می خواست یک هفته در تهران باشد اما جمهوری اسلامی با شجاعت و فداکاری یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند.

حجت الاسلام حاجتی گفت: امروز چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی است و با وجود همه تحریم ها، اغتشاشات، توطئه های دشمنان، انقلاب همچنان با عزت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد. امروز ایران اسلامی بزرگترین پایگاه موشکی آمریکا را شخم می زند، دشمن هفت تریلیون دلار در منطقه خرج کرد و داعش را برای تسلط بر منطقه ایجاد کرد، اما شکست خورد، امروز تحلیلگران غربی می گویند هیچ دولتی بدون مجوز و مجوز در منطقه تشکیل نمی شود. همکاری جمهوری اسلامی ایران

وی در پایان گفت: آینده برای انقلاب اسلامی روشن است و مطمئن باشید پرچم این دولت به امام زمان (عج) خواهد رسید.

خبرنگار: مرادی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید