دشمنان با ابزار رسانه ای عقبه نظام اسلامی را نشانه گرفته اند/ برخی سلبریتی ها ابزار داخلی جنگ رسانه ای دشمن شده اند.


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908146

کیپور بیان کرد: دشمن سعی دارد با کمک رسانه ها به جوانان و نسل جوان و مدیران آینده کشور حمله کند و با شبهه افکنی و نشر اکاذیب نظام را ناکارآمد کند و امید را از بین ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی اکبر کیپور فرماندار تربت حیدریه امشب در بازدید از رویداد منطقه ای تولید محتوای بسیج با تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد را برای جامعه امروز مهم دانست و گفت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب در کنار مردم بوده است. انقلاب اسلامی ایران و در عرصه های مختلف نقش تاثیرگذاری بر مردم دارد، اما آنچه امروز مورد نیاز و نیاز جامعه است، تولید محتوای عالی توسط نیروهای فضای مجازی و انقلاب رسانه ای است.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی، دشمن سعی کرد به پشت سر ارتش یا تیپ و کردها یعنی ستون اصلی جنگ حمله کند و به آن آسیب برساند تا بتواند نیروهای ایرانی را در خط مقدم شکست دهد. او همچنان این برنامه را دارد و تلاش می کند و با کمک رسانه ها به انقلاب اسلامی، نسل جوان و حاکمان آینده کشور حمله کرد و با ایجاد شبهات و نشر اکاذیب، نظام را ناکارآمد کرد و امید را از بین برد.

کیپور تصریح کرد: تهاجم فرهنگی و جنگ سایبری به اوج خود رسیده است و مبنای آخرین اختلالات همین فضای مجازی است و باید در این جنگ نرم رسانه ای مقابله خوبی با دشمنان داشته باشیم و تولید محتوای فاخر ضروری است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: امروز همه دیده اند که محتوای برخی سلبریتی ها در فضای مجازی هرج و مرج، بی نظمی و در نهایت تروریسم و ​​شورش است و بیشتر هدف آنها نسل جوان است، زیرا دشمن می داند که در عرصه نظامی و سیاسی نمی تواند. مخالفت با جمهوری اسلامی ایران است، از این رو با کمک رسانه ها که باطن این طراحی دشمن یعنی سلبریتی های تروریست است، بیشتر توجه خود را به نسل جوان معطوف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید خواستار محاکمه تروریست های سلبریتی باشیم که با جهاد تبیین و کار شبانه روزی در این فضای مجازی و ابزاری که دشمن برای انحراف افکار عمومی به اغتشاشات اخیر دامن زدند.

فرماندار تربت حیدریه نیز قشر فکری در حوزه فضای مجازی را برای محتوا بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: برای تولید محتوای عالی در فضای مجازی نیازمند اتاق فکر یا اتاق فکر هستیم تا بتوانیم تولید کنیم. محتوای مرتبط هم از نظر تهاجمی و هم دفاعی.

اولین رویداد منطقه ای تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور پنج تیم انیمیشن، نرم افزار و بازی از شهرستان های تربت حیدریه، رشتخوار، مه ولات و زاوه به مدت 48 ساعت در مرکز رسانه شهید حجتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید