دشمنان عزت زن را نشانه گرفته اند/ حجاب باید از زیبایی زن محافظت کند


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902912

زنان انقلابی زاهدانی در تجمعی اجتماعی که در اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه برگزار شد، بر این واقعیت تاکید کردند که دشمنان عزت زنان را مورد هدف قرار می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اشرامون، صبح امروز اولین نشست مردمی زنان و دختران فاطمی در اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه، همبستگی و وحدت ملی بین زنان و دختران ایران اسلامی و زنان شیعه و سنی پایتخت وحدت برگزار شد. ایران اسلامی با مشارکت گسترده از میدان سربازان گمنام تا میدان پاسداران؛ چهره واقعی زنان اسلامی در ایران را نشان دادند.

زنان حاضر در این اجتماع با سردادن شعارهای «مرگ بر ولایت فقیه»، «لبیک یا خامنه ای» نشان دادند که همان مادرانی هستند که نسل انقلاب را تربیت کردند و فرزندانی تربیت کردند که در جبهه های حق علیه باطل حماسه آفریدند.

حجاب محدودیتی برای ورزش بانوان نیست

یکی از بانوان ورزشکار زاهدانی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: امروز شاهد حضور بانوان ورزشکار در این جامعه هستیم تا نشان دهیم حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

وی بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب در دیدار با ورزشکاران اهمیت ورزش همگانی را مطرح کردند، امروز نیز بانوان ورزشکار این جامعه نشان داده اند که بی احترامی به بانوان محجبه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و حجاب مانعی ندارد. انجام کارهای روزمره و ورزش برای همه، جسم و روح را زنده نگه می دارد و مهم است که خانم ها مراقب سلامتی خود باشند.

به گفته این بانوی ورزشکار، باید تلاش کنیم تا فضایی سالم و شاد برای همکاران استانی به ویژه بانوان مربی نسل آینده ایجاد کنیم و جامعه ورزش همگانی امروز ثابت کند و نشان دهد که پیرو ولایت است و انقلابی است. ، ورزش جامعه انقلابی دارد و توصیه ما به بانوان این است که شهدای زیادی در راه انقلاب از دست داده ایم و باید راه آنها را ادامه دهیم.

حفظ حجاب زنان مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است

یکی از دانش آموزان حاضر در این اجتماع گفت: پیام من به همکلاسی هایم این است که با حفظ حجاب می توانید بزرگترین ضربه را به کسانی وارد کنید که می خواهند دین و دین اسلام از بین برود. و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران زد.
زینلی یکی دیگر از زنان محجبه ادامه داد: حیثیت زن مسلمان زیر سوال رفته است. اگر آزادی می خواهند، می توانند با زبان درست این کار را انجام دهند. آنها با خشونت پاسخ داده نمی شوند. آنها باید آزادی را در جامعه اسلامی تعریف کنند».

یکی دیگر از بانوان فرهنگی این جامعه گفت: چادر مقدس است و ظاهر چادر نیز مهم است زیبایی زن باید کاملا حفظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید