از محافظت در اینترنت تا محافظت از سگ و گربه؛ خانم ها و آقایان واقعاً شغل مهم تری در این مملکت وجود ندارد؟!

از محافظت در اینترنت تا محافظت از سگ و گربه؛  خانم ها و آقایان واقعاً شغل مهم تری در این مملکت وجود ندارد؟!

روز جدید : طرح حمایت از حقوق عامه در برابر حیوانات خطرناک و مضر در جلسه 18 آبان مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد! از جزییات طرح که بگذریم، سوال این روزها ذهن مردم را تسخیر کرده است، یعنی در این مملکت نمایندگان محترم کاری جز برخورد با سگ و گربه ملت ندارند؟! چرا نمایندگان مجلس انقلاب که با وعده های رنگارنگ اقتصادی وارد بهارستان شده اند، در این نزدیک به دو سال جز رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع آن تلاش کردند؟! چرا به جای حفاظت از اینترنت و سگ و گربه، به فکر حفظ ملت از تورم و مشکلات اقتصادی نیستند؟!

در این طرح برای نگهداری حیواناتی مانند «تمساح (تمساح)، مار، مارمولک، موش و میمون، لاک پشت، گربه، خرگوش و سگ، جریمه نقدی از 10 تا 30 برابر حداقل دستمزد پیش بینی شده و این حیوان نیز مصادره خواهد شد. .

متن این طرح که در سایت مرکز پژوهش های مجلس نیز بارگذاری شده است به شرح زیر است:

طرح حمایت از حقوق عمومی در برابر حیوانات مضر و خطرناک

ماده واحده: چهار ماده زیر به صورت مواد (688 تکرار 1)، (69 تکرار 2)، (61 تکرار 3) و (688 تکرار 4) به قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم – مجازات) پیوست می‌شود:

ماده 688 مشترك 1: واردات، توليد، پرورش، پرورش، خريد و فروش، حمل و نقل و جابجايي، اعم از پياده يا با وسيله نقليه و تربيت حيوانات وحشي، غير متعارف، مضر و خطرناك از قبيل: تمساح (تمساح)، الاغ لاکي. مار، مارمولک، گربه، موش، خرگوش، سگ و سایر حیوانات نجس و میمون ممنوع است و هر مرتکب از 10 تا 30 برابر حداقل دستمزد (که سالانه توسط دولت و اتحادیه های مربوطه تعیین و اعلام می شود) جریمه می شود. دستور مصادره حیوان مربوطه صادر می شود.

از جزئیات طرح که بگذریم، این سوال ذهن مردم را این روزها درگیر کرده است، یعنی در این مملکت نمایندگان محترم کاری جز برخورد با سگ و گربه ملت ندارند؟! چرا نمایندگان مجلس انقلاب که با وعده های رنگارنگ اقتصادی وارد بهارستان شده اند، در این نزدیک به دو سال جز رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع آن تلاش کردند؟! چرا به جای حفاظت از اینترنت و سگ و گربه، به فکر حفظ ملت از تورم و مشکلات اقتصادی نیستند؟!

در شرایطی که بازار خودرو هر روز بدون توجه به سفارش، رکورد جدیدی را ثبت می کند تا زمانی که برنج به 60 تن در کیلوگرم برسد، واقعا جای تعجب است که آقایان و بانوان مجلس ما فکر می کردند که هر روز با چه مشکل بزرگی به کشور می رسد. طرح حفاظتی جدید!

دیدگاهتان را بنویسید