انتقاد نماینده مجلس از محدودیت اینترنت؛ رئیسی به جای ایجاد یک میلیون شغل، 10 میلیون شغل اینترنتی را از بین برد

انتقاد نماینده مجلس از محدودیت اینترنت؛  رئیسی به جای ایجاد یک میلیون شغل، 10 میلیون شغل اینترنتی را از بین برد

روز جدید محمودزاده گفت: مسئولان باید در قبال کسب و کار مردم پاسخگو باشند. آزادی های قانونی مردم را نمی توان معلق کرد. محدودیت اینترنت مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرده است، حتی در امور اداری نیز برای حواله بانکی باید ده روز رفت وآمد کرد. وقت مردم خیلی مهم است.

فیلتر فضای مجازی

رویداد۲۴ جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با یادآوری اینکه یکی از شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهور «اینترنت» بود که بر اساس وعده و شعار تبلیغاتی ارائه نشد، از تلف شدن بیش از 7 تا 8 میلیون نفر از کارکنان اینترنت به دلیل از بین رفتن مکان خود خبر داد. به محدودیت های اینترنت

جلال محمودزاده عضوکمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه یکی از شعارهای تبلیغاتی آقای رئیسی در فضای مجازی این بود که مردم با اینترنت با مشکل مواجه نشوند، گفت: در رابطه با بازی کودکان نیز مثال زده شد. که در حین بازی اینترنت دخترها یا پسرها قطع می شود و ان ناراحت می شود. حالا بازی ویدیویی که هیچی، کارها بسته شده. آیا این روند نباید تغییر کند؟”

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده مردم مهاباد با تاکید بر اینکه اگر مجلس کار می کرد، باید وزیر ارتباطات از سمت خود برکنار می شد، گفت: مسئولان باید در قبال کسب و کار مردم پاسخگو باشند. آزادی های قانونی مردم را نمی توان معلق کرد. محدودیت اینترنت مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرده است، حتی در امور اداری نیز برای حواله بانکی باید ده روز رفت وآمد کرد. وقت مردم بسیار مهم است.”

وی همچنین درباره مشکلات مشاغل وابسته به اینترنت گفت: در این مدت 7 تا 8 میلیون شغل به دلیل اینترنت از دست دادیم. در شرایطی که این بسترها برای حل مشکلات مردم کافی نیست، سکوهای محلی را به عنوان جایگزین معرفی کردند.»
بیشتر بخوانید: معاون وزیر ارتباطات خطاب به تجارت: نباید از اینستاگرام استفاده می کردید!

محمودزاده: کار تعطیل است

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه یکی دیگر از شعارهای رئیس دولت سیزدهم درباره ایجاد اشتغال بود که گفته می شد سالانه یک میلیون شغل ایجاد می شود، گفت: پس از گذشت یک سال نه تنها شغلی ایجاد نشد بلکه شغلی ایجاد نشد. 10 میلیون شغل هم از بین رفت.» دادیم.

تامین زیرساخت ها از وظایف قانونی دولت است

محمودزاده در خصوص عملکرد دولت سیزدهم، تکالیف قانونی دولت را یادآور شد و گفت: دولت موظف است زیرساخت ها را آماده کند. مردم را با شعار و وعده مدیریت نمی کنند بلکه در عمل فقط می توان کار کرد. رئیسی در مورد اشتغال در دوران ریاست جمهوری خود قول اشتغال زایی برای 4 میلیون نفر را داده بود اما برعکس است.

این نماینده مجلس در ادامه توضیحات خود گفت: در بحث فضای مجازی و همچنین رفاهی، فرهنگی و رفع نیازهای جوانان در این زمینه کوتاهی کرد. انتظار داریم دولت در 3 سال باقی مانده این مشکلات را جبران کند.»

دیدگاهتان را بنویسید