وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنت در سطح بین المللی برداشته شد / فقط محدودیت موجود در دو پلتفرم [اینستاگرام و واتساپ] خوب؛ در ایجاد هرج و مرج نقش داشتند

وزارت ارتباطات: محدودیت های اینترنت در سطح بین المللی برداشته شد / فقط محدودیت موجود در دو پلتفرم [اینستاگرام و واتساپ] خوب؛  در ایجاد هرج و مرج نقش داشتند

روز جدید وزارت ارتباطات اعلام کرد: محدودیت‌هایی که در روزهای گذشته و در ساعات خاصی از شبانه‌روز در سطح بین‌المللی بر اساس ملاحظات و دستورات مراجع ذی‌صلاح ایجاد شده بود، اکنون رفع شده است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اطلاعیه روزنامه درباره عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات، اعلام کرد: در حال حاضر تمامی خدمات داخلی بر اساس شبکه ملی اطلاعات انجام می شود و هیچ گونه اختلالی در خدمات داخلی ایجاد نشده است.

همچنین محدودیت هایی که در روزهای گذشته و در ساعات خاصی از شبانه روز در سطح بین المللی به دلیل ملاحظات و دستورات مراجع ذیصلاح ایجاد شده بود، قبلاً رفع شده است که تنها محدودیت موجود مربوط به دو پلتفرم مذکور است. به دلیل نقض قوانین جاری تصمیم گرفته شد و نقش آنها در ایجاد خرابی باید توسط مراجع ذیصلاح بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید