از شورش و ایجاد هرج و مرج تا انتشار اخبار جعلی و بی اساس / تلاش های پوچ الفال برای تضعیف ایران.


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909860

مطابق با بیانیه ماموریت شبکه بین المللی دور پرداز؛

یکی از عوامل ناآرامی های اخیر در ایران شایعه پراکنی تعدادی از شبکه های متخاصم مانند ایران اینترنشنال است که در واقع اخبار کذب و بی اساس منتشر می کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، شبکه ایران اینترنشنال در کنار بسیاری از شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب همواره سعی در ایجاد شورش و آشوب در ایران داشته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

اتفاقات اخیر ایران، از نشر اکاذیب در مورد مرگ مهسا امینی، کشتار مردم، شایعه پراکنی و… تا تحریک افکار عمومی و تلاش برای برانگیختن مردم علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا و در مسیری با حمایت مالی. آل سعود، از جمله نمونه هایی از پورنوگرافی بین المللی.

صرف نظر از عواقب فعالیت های شوم شبکه های معاند، تبیین ماموریت و افشای افکار عمومی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران ضروری است که امیدواریم شاهد آن باشیم. به منظور جلوگیری از تکرار حوادث تلخ اخیر.


8e4bd032 02b2 44d1 969c 531873777a2f خبر خاکستری


بین الملل به کانون ناآرامی و فساد تبدیل می شود

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: امروز انترناسیونال یکی از پایگاه ها و کانون های طغیان و فساد در آشفتگی های داخلی ایران است و دروغ گویی ویژگی ذاتی آن است.

وی به تلاش انترناسیونال برای بال دادن به پیروان نظام، جایگزینی شهدا و جلادان و فریب مردم با چند کار فتوشاپی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: در حالی که رسانه‌ها در تمام دنیا باید آزاد باشند و آزادی داشته باشند و به رسالت و جایگاه خود احترام بگذارند، انترناسیونال با حمایت مالی آل سعود به نوعی بلندگوی صهیونیست‌ها و موساد است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب ترامپ برای عنوان گاو شیرده برای عربستان، تصریح کرد: از گاوهای شیری عربستانی نیز علاوه بر استفاده از شیر سوار می شوند.

وی افزود: اینترنشنال به عنوان شبکه ماهواره ای دروغ پردازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تحت حمایت مالی عربستان سعودی فعالیت می کند.

خجت سلام حسینی کیا گفت: بدشانس کسی است که به دروغ های بین المللی توجه کند و از این حرف ها بترسد چرا که این حرف ها از روی دروغ است.

وی افزود: گاهی در مواردی مانند درگذشت خانم مهسا امینی شایعاتی مبنی بر برگزاری مراسم وفات 40 روزه برای ایشان وجود دارد در حالی که اهل سنت اعتقادی به برگزاری مراسم وفات 40 روزه ندارند اما انترناسیونال توجه زیادی به این موضوع داشت که نشان می دهد انترناسیونال به کانون شورش و فساد تبدیل شده است.

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مردم و جوانان ما هوشیار و هوشیار باشند تا فریب این افراد فحاشی و لجام گسیخته ای را که در شبکه بین الملل تجمع کرده اند را نخورند.


f2a9549d 43c8 4044 a9f8 7d3fd8a87d31 خبر خاکستری


استفاده از دروغ برای جمع کردن مردم با شورشیان با انتشار 40000 خبر جعلی علیه ایران توسط رسانه های متخاصم نتیجه معکوس داد.

دکتر حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: خبرگزاری ایران اینترنشنال که به عنوان گاو نقدی آمریکا از سوی عربستان سعودی حمایت می شود و علیه جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است به همراه پنج تن مهمترین خبرگزاری های دنیا در جریان حوادث اخیر ایران بیش از 40 هزار دروغ گفته اند که در فضای مجازی و خبری جهان منتشر شده است که نشان از ناتوانی استکبار جهانی در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران دارد. در نتیجه برای شروع جنگ ترکیبی و ارتقای پایه های آن به دروغ متوسل شد.

وی افزود: اصولاً وقتی یک منبع خبری در دنیا به دروغ متوسل می شود، در نهایت یا مجبور به تکذیب آن می شود یا برای تکذیب آن اهمیتی ندارد، در این میان اینترنشنال یک خبرگزاری یکبار مصرف است که هدفش ضربه زدن است. این موضوع روانی است و ماندن در رسانه های دنیا برایش مهم نیست.

ترقی تصریح کرد: ما شاهد بوده ایم که دروغگوترین رسانه در بین رسانه های دنیا، ایران اینترنشنال است که توسط کشوری مدعی امنیت اداره می شود و اگر عملکرد آن را در مدت 40 تا 50 روز اخیر ارزیابی کنیم. ما شاهد همه دروغ هایی خواهیم بود که این خبرگزاری به افکار عمومی دنیا و داخل کشور تزریق می کند و افشا شد و رسوایی بسیار بزرگی را برای این خبرگزاری ایجاد کرد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: طبیعی است وقتی مبنای فعالیت یک خبرگزاری صداقت و بی طرفی نباشد، بلکه تمام تلاشش برای اثبات ادعاها باشد.

یاش از طریق دروغ هیچ ارزش و اهمیت خبری ندارد و در مدت کوتاهی تمامی رسانه های جهان و آزادی خواهان و مردمی که به دنبال واقع گرایی در جهان هستند این خبرگزاری ها را رد کرده و از آنها به عنوان منبعی موثق استفاده خواهند کرد. آنها نمی خواهند


161be581 07f6 404f ae0a 8f6ec231a63a خبر خاکستری


بین المللی به سرعت در حال فروپاشی است

ترقی تصریح کرد: جنبش بین المللی جنبشی است که به سرعت در حال افول است و به طور کلی خبرگزاریی که به این شکل فعالیت می کند عمر بسیار کوتاهی برای خود دارد.

وی افزود: انترناسیونال در این مدت هیچ ابایی از انتشار اخبار جعلی رهبر انقلاب از بیماری تا زمان مرگش نداشت، امروز هم برای کشتار، حمایت و کمک به یاغیان و تروریست ها انواع دروغ ها را به دست مردم می رساند. .


تجمع حماسی مردم در 22 آبان در پاسخ به دروغ پردازی رسانه معاند

ترقی خاطرنشان کرد: رسانه های معند افرادی را که جان باختند و یا اجسادشان را پیدا کردند و به نوعی از مرگ آنها مطلع شدند را افرادی کشته شده توسط نیروی انتظامی معرفی کردند، در حالی که مردم آگاه و بصیر بودند و خانواده آن افراد نیز آگاه بودند. آنها این گونه اکاذیب را افشا کردند که نشان می دهد طرح دروغ پردازی برای انحراف افکار عمومی و نزدیک کردن مردم به یاغیان جواب نداد و محصول آن 40 هزار دروغی که در فضای مجازی منتشر کردند تجمع بی نظیر و حماسی مردم در آبان ماه بود. 13 نفر علیه آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنها نمی فهمند که هزینه 50 میلیون دلاری عربستان سعودی برای خبرگزاری بین المللی روز به روز بر نفرت ملت های آزادی خواه جهان و ایران افزوده می شود، طبیعتاً تأثیر این موضوع تأثیرگذار خواهد بود. عربستان سعودی.

ترگی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد نظریه استفاده از دروغ برای نزدیک کردن مردم به شورشیان نتیجه معکوس داشته است و قطعا با توجه به هوشیاری ملت ها، خبرگزاری هایی که سابقه دروغ در بین خبرگزاری های دنیا را دارند، خواهند داشت. عمری کوتاه و نخواهد داشت. او در این جنگ نرم و ترکیبی موفق شد ملت ایران را به زانو درآورد.

وی افزود: همچنین توسل بین الملل به هتک حرمت و توهین به همدستان مبارزات حق طلبانه مسلمانان یعنی امام حسین (ع) نشانه نفرت از داعش و تفکر افراطی وهابی سران و مدیران سعودی آن است. خبرگزاری هایی که از پول ملت مسلمان حجاز علیه اسلام استفاده می کنند. و مسلمانان از آنها استفاده می کنند.

من گزارش میدم مرصادنیوزاز آنجایی که اساس ایجاد شبکه های معندی مانند اینترنشنال، تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، باید با بصیرت افزایی و تنویر افکار عمومی، جنگ رسانه ای را با دشمن آغاز کنیم، زیرا امروز دشمنان ایران اسلامی هستند. رفتن به این سمت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید