هوشیاری مردم استان مرکزی دشمن را در ایجاد هرج و مرج ناکام گذاشت/ عناصر دردسرساز در سیستان و بلوچستان نباید دردسر ایجاد کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم آخرین تفاله بیگانگان و بیگانه هراسان به پای میز محاکمه و برخورد قاطع و قاطع با آنها برخورد شود و اجازه ندهیم که ملت و نظام را غمگین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: متأسفانه این حادثه دلخراش و حوادث ماه های گذشته به ویژه آنچه در استان سیستان و بلوچستان و جمعه این هفته در هش و زاهدان و حتی شهادت امام جمعه مولای رخ داد. مسجد متقیان شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز است.»

دری نجف آبادی ادامه داد: مردم شریف سیستان و بلوچستان باید مانند گذشته هوشیار باشند و زیر بار تبلیغات بد بیگانگان و وهابیت تکفیری ننشینند و در کنار نظام و رهبری و نیروهای مسلح در راه عزت و سربلندی گام برداریم. .

امام جمعه اراک تصریح کرد: ما نیز به مردم سیستان بلوچستان تسلیت می گوییم، اما انتظار داریم برخی عوامل مزاحم به این مشکلات دامن نزنند و خودشان جانبداری نکنند و به نهضت «وعثموا بحاب الله- کمک کنند». ای جامعه والا تفرقوا.”

وی خاطرنشان کرد: اجازه ندهیم شورشیان و مزدوران بیگانه به کشور عزیزمان آسیب برسانند زیرا ناامنی بزرگترین خطر برای هر جامعه و هرج و مرج آرزوی دشمنان ایران و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از مردم شریف استان مرکزی، مسئولان و فرماندهان نظامی تشکر می کنیم، دشمن با هوشیاری مردم نتوانست در استان مرکزی آشوب ایجاد کند و شکست سنگینی را متحمل شدند و در آينده ملت ما در راه انقلاب خواهد ايستاد، 22 آبان نيز آزمون خوبي بود كه مردم ما وفاداري خود را نشان دادند.

لازم به ذکر است شهید سجاد فراهانی اهل اراک در نیروی انتظامی پیشگیری سیستان و بلوچستان خدمت می کرد و دیروز در حین انجام وظیفه در درگیری با اشرار سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید