حمله سایبری دشمن به شبکه سوخت با هوشیاری مردم و مسئولان ناکام ماند/ «حسین فهمیده» نمادی از نسل های پیرو خط امام است.

ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779851

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی گفت: استکبار جهانی با تخریب بدنه کشور به دنبال ایجاد شورش و آشوب در بدنه کشور بود که خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولان ناکام ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با اشاره به حادثه سایبری کشور گفت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد شورش و هرج و مرج در بدنه کشور است که خوشبختانه با هوشیاری مردم مردم و مسئولان شکست خورد.

مطیعی افزود: مردم بصیر و فهم در ایران به خوبی درک کردند که نابسامانی ناشی از دشمن است و با صبر و حوصله خود در رفع این بحران بسیار موثر بودند و از سوی دیگر رئیس جمهور مردم نیز با حضور در میدان سوخت رسانی. از نزدیک این سوال و این نشان می دهد که آن محبوب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنین تاکید کرد: مسئولان باید این تهدید از سوی دشمن را به فرصت تبدیل کنند و ضعف و مشکلات زیرساختی کشور را افزایش دهند تا به راحتی مورد هجوم دشمن قرار نگیرد.

وی همچنین به شکست های پی در پی دشمن در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن عاجزانه درصدد ایجاد درگیری در مرزهای آذربایجان بود و از سوی دیگر عدم انتقال کشتی های سوخت به لبنان به دنبال ضربه زدن به کشور بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و حوادث متعددی که در دل 13 آبان رخ داد، گفت: حسین فهمیده نماد نسل های بعدی پیرو خط امام و رهبری است و ما امیدوارم دانش آموزان ما از این دانش آموز پیروی کنند شهدا باید راه او را ادامه دهند و فرهنگ شهادت را در جامعه زنده نگه دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید