نقشه شوم دشمنان برای ایجاد هرج و مرج در عراق/ انتظار امامان انقلاب برای حل مشکلات مردم در حکومت اسلامی


ساعت: 15:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894516

سیستان و بلوچستان در خطبه های مذهبی نماز جمعه پرورش یافت.

ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های دینی و سیاسی نماز جمعه این هفته گفتند: نقشه شوم دشمنان برای ایجاد آشوب در عراق با تفکر رهبری خنثی شد و اربعین رمز و بقا است. حسینی و معجزه بزرگ خداوند در ماه صفر .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اشرامون، ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های دینی و سیاسی این هفته نماز جمعه با تاکید بر قرآن گفتند: مسئولان باید به مسائل اقتصادی توجه ویژه داشته و آن را در اولویت وظایف خود قرار دهند. این توصیه های مقام معظم رهبری باید بومی سازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شیعیان ایرانشهر در خطبه های نماز این هفته گفت: توصیه رهبری به دولت مردان این است که در خدمت خود مناجات و مناجات را فراموش نکنند و از کارهای نمایشی پرهیز کنند زیرا موضوع دردناکی است او با مردم رفتار نمی کند و نظر مردم باید مهم باشد.


وی افزود: در چند روز اخیر شاهد ناآرامی در عراق بودیم و همه گروه‌ها در آنجا تلاش کردند تا دشمن را ناکام بگذارند و با مذاکره با نقشه‌های شوم دشمن توانسته‌اند این مشکلات را با اندیشیدن به قدرت حل کنند. رهبری.”



اربعین اساس ظهور اما عصر(عج)

حجت الاسلام والمسلمین محمود حیدری پارسا امام جمعه شهرستان بنجار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بنجار گفت: اربعین واقعه بزرگ معجزات قرن است و عدد اربعین و اربعین همواره مورد توجه بوده است. تاریخ اسلام و این واقعه و عهد بزرگ مقدمه ای است برای اینکه امام زمان (عج) را یاری کند.


وی افزود: حکومت اسلامی از نظر ائمه انقلاب به دنبال حل مشکلات مردم و ایجاد زیرساخت های لازم برای رفاه بیشتر مردم است و اگر مسئولی در انجام مسئولیت خود کوتاهی کند علاوه بر آن به جزای نقدی و عذاب الهی، قطعاً باید حذف شود و همه مسئولان توجه داشته باشند، در نظام اسلامی خدمت به مردم فلسفه وجودی آنهاست.


حیدری پارسا ادامه داد: دستگاه های نظارتی امنیتی اطلاعات باید نگاه تیزبین داشته باشند و نظام و انقلاب را رصد کنند و در صورت کوتاهی یا سهل انگاری مسئولان به شدت با آنها برخورد کنند.


وی در خصوص بهره برداری از ظرفیت مرزی و طرح رازک تصریح کرد: شنیده ایم تعاونی تشکیل می شود و کار به مردم سپرده می شود و همه مردم در سود آن سهیم می شوند که این کار بسیار ارزشمندی است. در صورت تحقق کار کند


خطیب نماز جمعه شهرستان بنجار به بحث تقویت مطالبات در استان و منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان و ائمه جمعه این امر محتوا تقویت شد و از این پس خط قرمز خدمت همه ماست. متعلق به مردم است و هیچ کارمند و مدیری آزادی امنی برای پاسخگویی به مردم نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید