هرج و مرج در جامعه به خاطر مردم به خواست دشمنان/مردم به یاد حوادث فتنه 88

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، درگذشت مهسا امینی بر اثر سکته قلبی زمینه را فراهم کرد تا دشمنان ملت ایران به نام اعتراض و جریحه دار کردن افکار عمومی آشوب ایجاد کنند، در نقاط مختلف کشور بودیم.

آتش زدن یک پلیس در مشهد، کشته شدن بسیجی در قزوین، خسارات اقتصادی مانند تخریب اموال عمومی در تهران و آتش زدن خودروهای پلیس صحنه دلخراشی را به وجود آورد که هر فرد عادی فقط یکی از شما را می شنود یا می بیند. خواهند فهمید که چنین اغتشاشاتی به نام اعتراض و به نام مهسا امینی نمی تواند توسط مردم عادی ایران سازماندهی شود، بلکه باید توسط افراد و گروه هایی ترتیب داده شود که به فکر کشور و خون هموطنان خود نیستند.


در زمین چه کسی و برای چه کسی بازی می کنیم؟

خجت الاسلام مهدی دادآفرین مدیر اداره تبلیغات اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار داشت: در شرایطی مانند امروز مهمترین نوع نگرش و ارائه این است که ابتدا شناسایی کنیم که چه کسانی هستیم. تو زمین بازی میکنیم..

وی افزود: اگر در سرزمین دشمن بازی کنیم، این سوال بسیار روشنی است و با ایفای نقش در سرزمین دشمن، بدون پرداخت پول از دشمن، با هم نوعان خود و هموطنان خود می جنگیم. ما در حال پیشبرد اهداف آنها هستیم.”

دادآفرین با اشاره به خسارات مالی و جانی وارده به کشور تصریح کرد: هزینه های ناعادلانه مادی و جانی بر جای ماند و این خسارات و خسارات بر عهده تحریک کنندگان و دشمنان ایران و اسلام است.

وی افزود: نظام و انقلاب اسلامی یک نظام 80 میلیونی است نه این جمعیت حداقلی که دست نشانده دشمنان نظام برای رسیدن به اهداف خود هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تفرقه را راهبرد اصلی مخالفان نظام می داند و بیان می کند: اتحاد شیعه و سنی، اقوام مختلف و مردم ایران ناگسستنی و قوی است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که می افتد اقداماتی است که منافقین هدایت می کنند چرا که مردم ایران با شرع و شرع و قوانین اسلامی آشنا هستند و تمام تلاش خود را برای رعایت قوانین اجتماعی موجود در کشور به کار می گیرند. کسی که قانون را رعایت نکند مسلماً شرع نخواهد بود و این ویژگی در ملت ایران نیست.

دادآفرین تصریح کرد: ساماندهی اغتشاشات اخیر و خسارات وارده تماماً بر عهده فتنه گران است و مردم باید با بصیرت و هوشیاری تلاش کنند تا در زمین دشمن بازی نکنند.


*باید به یاد فتنه 88 باشیم/ خون مردم گردن جاهلان و ضد نظام است.

فاطمه دشت آبادی معلم بازنشسته سوارکاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: در عمر 70 ساله خود شاهد اتفاقات و اغتشاشات مختلفی در کشور بودم که در نهایت دست همه برملا شد. عوامل پشت صحنه لو رفتند و شخصیت ضد نظام آنها مشخص شد.

وی افزود: مردم باید متوجه شوند، فتنه 88 را فراموش نکنیم، اعتراض را با اغتشاش آلوده نکنیم، فراموش نکنیم که دشمن همیشه منتظر است تا از آب گل آلود ماهی بگیرد.

این شهروند ادامه داد: مگر اینکه در اغتشاشات 88 به اموال عمومی آسیب وارد شد، مردم متضرر شدند و تنها کسی که متضرر شد مردم ایران بودند، نه اینکه آمریکا برای منافع خود ایران را له کند.

وی عاملان این حوادث را ناآگاه، جاهل، ضد نظام و مردم ستیز می داند و تصریح می کند: تخریب اموال عمومی به نام مهسا امینی، کشتن بسیج و پلیس به نام این دختر در کجای دنیا این اقدامات اعتراضی نامیده می شود؟

دشت آبادی ادامه داد: کسانی که از این شرایط سوء استفاده می کنند جلادانی هستند که خون مردگان بر گردنشان است. کسانی که در این تظاهرات مردم جاهل را به اعمال خشونت آمیز تحریک کردند، بدانند که خون مردم بیگناه بر گردن آنهاست.


* ما برای آبادانی کشور جان دادیم/ کسی که به فکر مملکت باشد به کشور آسیب نمی رساند

ابوالفضل حسینی شهروند یزدی در گفتگو با یزدرسا، توهین به قرآن و پرچم ایران توسط معاندین را محکوم کرد و اظهار داشت: فردی که به راحتی آیات قرآن را بسوزاند و قرآن را پاره کند قطعا مسلمان نیست.

وی افزود: نمی توان منکر مشکلات اقتصادی کشور شد اما هر ایرانی در نهایت عاشق کشور و پرچم کشورش است بنابراین کسانی که به نام ایرانی بودن و آزادی پرچم را به آتش می کشند فقط می توانند دست نشانده منافقین باشند.

این شهروند یزدی ادامه داد: 8 سال جنگ تحمیلی و تقدیم هزاران شهید در راه پاسداری از سرزمین مادری ایران، آزادی، آبادانی و توسعه بود و ایرانی واقعی، دلسوز کشورش هرگز نخواهد آمد. آسیب رساندن به هموطن خود یا تخریب اموال عمومی.

وی افزود: اعتراض باید در شرایطی صورت گیرد که به اصل و هدف اعتراض خدشه وارد نشود. اگر اعتراض واقعی برای مرگ مهسا امینی بود چرا به شورش تبدیل شد؟

حسینی اغتشاشات اخیر را اتفاقی می داند و می گوید: منافقین با ایجاد ناآرامی سعی دارند فضای ایران را فضایی پر از نفرت و سیاهی به جهانیان نشان دهند.

مردم فهیم یزد همواره با شرکت در راهپیمایی ها و مراسم های مختلف نفرت و انزجار خود را از منافقین و سودجویان نشان داده و با شرکت نکردن در فضای آلوده به آشوب روزهای اخیر همچنان از دین و دیار خود حمایت کردند.

آلوده ساختن سکوی اعتراض به اغتشاش و وارد کردن خسارت به مردم و اموال کشور، تنها از دست افراد مخالف عوام، کشور و دین برمی‌آید و باید در این زمینه پاسخگو بوده و مسئولیت آن را بر عهده بگیرند. اعمال شیطانی او

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید