حوادث اخیر آمریکا و متحدانش را درگیر کرده است/ مرگ امینی نقشه هرج و مرج دشمن را به جلو انداخت.


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901215

جوخار نماینده مردم یزد در مجلس گفت: آمریکا و متحدانش که از تحریم ها و فشارهای خود علیه ایران نتیجه ای نگرفته اند، ضرر سنگینی دیده اند و به دنبال راه حل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار در گفتگو با یزدرسا با اشاره به اتفاقات و بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: در دو هفته اخیر فوت مهسا امینی و ایجاد ناآرامی در کشور به دلیل موضوع حجاب یا بدحجابی فقط بهانه بود و شعارها و شورش هایی که در این حوادث شاهد بودیم و حمایت آمریکا و متحدانش از این ناآرامی ها نشان از این مشکل داشت.

وی ادامه داد: حمایت آمریکا و همپیمانانش از جمله رژیم صهیونیستی، انگلیس و آل سعود از اغتشاشات و حوادث اخیر نشان داده است که پشت این حوادث هستند و با ایجاد هرج و مرج و ناامنی در منطقه اهداف خود را دنبال می کنند. کشور.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: زمانی که دشمنان به ویژه آمریکا دیدند از تحریم ها و فشارهای خود علیه ایران نتیجه ای نگرفتند و ملت ایران تلاش کردند تحریم ها را خنثی کنند. آنها متحمل خسارت سنگینی شدند و به دنبال گره گشایی هستند.

جوخار شکست آمریکا در غرب آسیا و شکست داعش را از دیگر دلایل خشم و ناامیدی دشمنان عنوان کرد و افزود: آمریکا با دیدن این شکست ها سعی در حذف فیزیکی شهید سردار سلیمانی داشت و برای جلوگیری از پیشرفت برنامه ریزی کرد. ملت ایران

وی ادامه داد: آمریکا که هنوز در ایران به اهداف خود نرسیده است، در آستانه بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، برای ایجاد آشفتگی و هرج و مرج در کشور و ایجاد دوقطبی در بین ملت ایران و مرگ مهسا برنامه ریزی می کند. امینی بهانه و دستاویز نقشه هایش شد زودتر عملش کن.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، این قیام دشمنان را اولین و آخرین قیام علیه کشور ایران دانست و گفت: علت مرگ مهسا امینی از سوی مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است. اما دشمن این را بهانه می کند و آن را رسوایی می نامد، حجاب به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه ما بود تا از آن سوء استفاده کند.

وی افزود: دشمنان ما سفیه و نادان هستند و فکر می کنند با این اقدامات و اقدامات طغیانگرانه می توانند به اهداف خود برسند و منافع خود را تامین کنند، اما باید بدانند که مردم بیدار و هوشیار و زیرک همیشه در صحنه حضور دارند و هرگز در صحنه حضور ندارند. ضد هستند – جنبش های انقلابی، منافقین و بهائیت ها و صهیونیست هایی که قصد حمله به این نظام را دارند، همراهی نمی کنند.

جوخار گفت: در دهه اول انقلاب با انواع دشمنی ها و ناامنی ها در کشور مواجه بودیم و در کنار آن جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد. اما این مردم ایران بودند که از نظام اسلامی حمایت کردند و ما همه سختی ها را پشت سر گذاشتیم و امروز هم داریم انجام می دهیم. آنها از این انقلاب که حاصل خون شهداست حمایت می کنند و با حضور مستمر خود در میدان نمی کنند. به دشمن اجازه دهید به اهدافی که شما هستید برسد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید