سردار نقدی: برخی معتقدند مشکلات اقتصادی علت اعتراضات اخیر است اما شعارها مشکل اقتصادی نیست/ کشته شدن این زن بیش از آن چیزی نیست که ادعا می شود/ منشأ حوادث اخیر بحث دیگری است؛ هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است. انتقال قدرت آمریکایی ها را به وحشت انداخت

سردار نقدی: برخی معتقدند مشکلات اقتصادی علت اعتراضات اخیر است اما شعارها مشکل اقتصادی نیست/ کشته شدن این زن بیش از آن چیزی نیست که ادعا می شود/ منشأ حوادث اخیر بحث دیگری است؛  هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است.  انتقال قدرت آمریکایی ها را به وحشت انداخت

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخی مشکلات اقتصادی را دلیل اعتراضات اخیر عنوان کرد و گفت: اگرچه مردم عزیز ما از کمبود و مشکلات اقتصادی رنج می برند، اما شعارهایی که در اغتشاشات اخیر مطرح شد، شعارهای مرتبط با اقتصاد نیست. سوالات

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است، تغییر قدرت آمریکایی ها را به وحشت انداخته است و آنها سعی دارند با الگوبرداری از ایران با پیشرفت ایران و سایر ملت ها مخالفت کنند، اما اسلام اسلامی. جمهوری ایران علیرغم همه مشکلات و موانع به نحوی به پیشرفت خود ادامه می دهد.

اجلاسیه ائمه جماعت تهران شب گذشته با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبران اروپا و آمریکای شمالی اخیراً بدون ارائه مدرکی ایران را به کشتن یک زن متهم کرده اند. بر اساس هیچ چیز. اما جمهوری اسلامی ایران دلایل متعددی را در خصوص مرگ وی ذکر می کند که نشان می دهد مرگ وی به دلیل جراحت نبوده است.

وی درباره دلایلی که نشان می دهد فوت خانم امینی بر اثر ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول این است که این حادثه در مقابل دوربین ها اتفاق افتاده و اتفاقاتی که از ابتدا تا انتها افتاده توسط دوربین ها ثبت شده است. در هیچ ویدئویی نشان داده نشده است. هیچ رفتار خشونت آمیزی و صحنه حمله وجود ندارد. دلیل دوم این است که افراد دیگری که شاهد و ناظر حوادث آنجا بودند به همراه خانم امینی در سالن گشت و گذار حضور داشتند. بیش از دو ماه از این حادثه می گذرد اما هیچ یک از این افراد داستانی از حمله خود نگفته اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دلیل بعدی این است که پزشکی قانونی با تشکیل گروه های ضربت تخصصی علت فوت را بررسی و در پایان تحقیقات به صراحت اعلام کرد که فوت وی به دلیل جراحت نبوده است.

سردار نقدی تصریح کرد: زمانی که پدر خانم امینی برای تحویل جسد فرزندش به بیمارستان مراجعه کرد، منکر وجود آثار جراحت و ضرب و شتم بر بدن فرزندش شد. دلیل بعدی این است که پس از فوت ایشان، چند پزشک که برخی از آنها دارای اعتبار بین المللی بودند، پس از بررسی پرونده پزشکی خانم امینی اطلاعیه ای صادر کردند و علت فوت ایشان را ضرب و شتم نبودن اعلام کردند.

وی در مورد دلیل بعدی که نشان می دهد فوت خانم امینی به دلیل ضرب و جرح نبوده است، تصریح کرد: پزشک خانم امینی در یک برنامه رسمی به صراحت اعلام کرده که ایشان را قبلاً معالجه کرده و تومور مغزی ایشان را برداشته اند. دلیل بعدی این است که پدرش به عنوان کارمند تامین اجتماعی سنندج نامه ای به رئیس تامین اجتماعی سنندج نوشته و اعلام کرده است که “به دلیل بیماری سخت دخترم مجبور هستم همیشه از او مراقبت کنم. خواهش می کنم اجازه دهید به سقز منتقل شوم».

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دلیل بعدی که حکایت از بیماری قبلی خانم امینی دارد این است که همکاران پدرش بارها مشاهده کرده اند که خانم امینی استفراغ کرده و روی زمین افتاده است.

سردار نقدی با اشاره به جنایات و کشتارهای بیشمار کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس در طول تاریخ گفت: امروز کشورهایی که در خون بی گناهان غرق شده اند خون این بانو را طلب کرده اند. ایالات متحده آمریکا که مسئول مستقیم قتل عام در ویتنام، عراق، افغانستان و سایر مناطق جهان است، انگلستان که جنایات متعددی را حتی در ایران مرتکب شده و باعث مرگ میلیون ها انسان بی گناه و حتی کشور کانادا که گورهای دسته جمعی کودکان بومی را در نزدیکی کلیسا کشف کرده بود و هیچ افتخاری برای او باقی نمانده بود، امروز درگذشت این بانو را اعلام کردند.

وی افزود: شبکه بین المللی ماهواره ای ایران در حالی ایران را مقصر می داند که حامی و حامی مالی آن یعنی عربستان سعودی به خون نوجوانان سعودی، زنان و کودکان یمنی و حتی روزنامه نگاری به نام جمال خاشقجی آلوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخی مشکلات اقتصادی را دلیل اعتراضات اخیر عنوان کرد و گفت: اگرچه مردم عزیز ما از کمبود و مشکلات اقتصادی رنج می برند، اما شعارهایی که در اغتشاشات اخیر مطرح شد، شعارهای مرتبط با اقتصاد نیست. سوالات

سردار نقدی درباره علت اصلی اغتشاشات اخیر گفت: پس مشخص می شود که اولاً کشته شدن این بانو چیزی بیش از آنچه ادعا می شود نیست و ثانیاً طرفین مدعی کشته شدن او هستند که دستانش به خون میلیون ها انسان آلوده است. اما شکل گیری اعتراضات عذرخواهی از فوت این خانم بهانه است، ماجرای واقعی بحث دیگری است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، هندسه قدرت در جهان در شرایط فعلی در حال تغییر است. در گذشته ایالات متحده آمریکا در همه ابعاد قدرت برتر جهانی به شمار می رفت و پیشتاز جهان محسوب می شد، اما امروز قدرت آن رو به افول است و در عوض قدرت جمهوری اسلامی ایران رو به افزایش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ناکامی های متعدد آمریکایی ها در عرصه نظامی در سال های اخیر گفت: آمریکا در گذشته در عرصه نظامی قدرتمند بود و بیشتر کشورهای دنیا حتی به تمسخر می پرداختند. تحرکات ارتش آن اما اکنون بسیار ضعیف و در برخی موارد تحقیر شده است. دستگیری کماندوهای آمریکایی در خلیج فارس، دستگیری پهپاد RQ170، انهدام پهپاد گلوبال هاوک، انهدام پایگاه عین الاسد، فرار از افغانستان و موارد دیگر نشان دهنده افول قدرت نظامی آمریکا در اطراف است. جهان.

سردار نقدی با اشاره به فرار آمریکا از افغانستان تصریح کرد: آمریکایی ها به گونه ای از افغانستان گریختند که میزان تسلیحات و سلاح هایی که در افغانستان به جا گذاشتند نشان از سرگردانی آنها در هنگام فرار دارد. به عنوان مثال، آنها 162000 رادیو، 640000 تفنگ، نزدیک به 200 هواپیما و هلیکوپتر، 16200 دوربین دید در شب و 8000 کامیون را در افغانستان گذاشتند و فرار را انتخاب کردند.

با اشاره به سخنان جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که در سخنرانی پس از انفجار 11 سپتامبر گفت: هرکس در جهان با آمریکا متحد نباشد، دشمن آمریکاست. وی گفت: پس از سخنان جورج بوش در این زمینه، کشورها تسلیم آمریکا شدند، اما فقط یک صدا بلند شد که آمریکا، ما با شما نیستیم و این صدا از حسینی امام خمینی (ره) شنیده شد. نه تنها یک کلمه بلکه عمل نیز کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دلایل انحطاط سیاسی آمریکا گفت: خود آمریکایی ها گفتند با وجود اینکه 7 هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کردند اما نتوانستند در منطقه به اهداف خود برسند. گفتند حزب الله لبنان باید نابود شود، اما حزب الله مصرانه تر از گذشته به کار خود ادامه داد. 12 سال می گفتند بشار اسد باید برود، اما او ماند. ۴۳ سال مدام می‌گفتند جمهوری اسلامی باید برود، اما جمهوری اسلامی روز به روز قوی‌تر شد و نمونه‌های دیگری هم هست که نشان از افول قدرت سیاسی آمریکا دارد.

سردار نقدی مولفه های قدرت اجتماعی، علمی، اقتصادی و سیاسی داخلی آمریکا را وحشتناک خواند و تصریح کرد: در عوض همه مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر رو به افزایش بوده است اما متاسفانه در فضای مجازی برخلاف این واقعیت، رندرینگ انجام می شود.

وی افزود: دشمن در شرایطی که رو به افول است در فضای مجازی تصویری قدرتمند و برتر از خود ارائه می کند و در شرایطی که در حال قیام است تصویری ضعیف و شکننده از ایران عزیز و قدرتمند می سازد. به دشمن اجازه داده اند فضای مجازی ما را تصاحب کنند و ما را برای منافع خود به تصویر بکشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فضای مجازی آن ها را نسبت به برخی واقعیت ها کور کرده است، گفت: قضاوت برخی افراد بر اساس اخبار متقلبانه و نادرست موجود در فضای مجازی شکل می گیرد به طوری که با افرادی مواجه شده ایم که دور از واقعیت بودند

سردار نقدی درباره رسالت نیروهای مومن و انقلابی در شرایط کنونی کشور گفت: مهمترین رسالت نیروهای وفادار و به ویژه جوانان عزیز بیان حقایق و تبیین حقایق است. حضرت آقا خطاب به جوانان فرمودند شما باید در شکستن حصر تبلیغاتی دشمن پیشگام باشید.

وی افزود: باید با مردم گفت‌وگو کنیم و گره‌های ذهنی آن‌ها را باز کنیم و تصورات اشتباهی که در ذهنشان شکل گرفته است را بشکنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: همانطور که بیان شد، هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است، تغییر قدرت، آمریکایی ها را به وحشت انداخته است و آنها به هر طریقی در تلاش هستند تا با پیشرفت ایران مقابله کنند. از ملت های دیگر الگو بگیرید از ایران به پا خیزید، اما جمهوری اسلامی ایران با وجود همه مشکلات و موانع به پیشروی خود ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید