جهان در حال تغییر است و سیستم انرژی در حال تغییر است


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909891

دستیار مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه آنچه در آینده شاهد خواهیم بود با آنچه در گذشته در منطقه و جهان رخ داده کاملا متفاوت خواهد بود، گفت: دنیا در حال تغییر است و سیستم انرژی در حال جابجایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا صبح امروز (پنجشنبه 28 آبان ماه) در مراسم بزرگداشت یازدهمین سالگرد شهید حسن تهرانی مقدم با اشاره به سنت الهی در مورد پیروزی حق بر بدی می فرماید: ما سربازان خدا هستیم. و ما از راه راست برنمی گردیم، یک دست ما در دست مردم و دست دیگر ما در دست مرجع تقلید است.

وی افزود: من و شما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه جهادی، توکل بر خدا، توکل به علم تا پایان عمر با خدا، شهدا و رهبر توانا و مهربانمان حضرت امام خامنه ای عهد بسته ایم. و خلاقیت را به کار گیریم و از تجربه دفاع مقدس استفاده کنیم و اکنون در این جنگ ترکیبی و شناختی جدید با همراهی جوانان خود به دشمنان حمله کنیم و آنها را شکست دهیم.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه آنچه در آینده خواهیم دید با آنچه در گذشته در منطقه و جهان رخ داده کاملا متفاوت خواهد بود، تصریح کرد: دنیا در حال تغییر است و سیستم انرژی در حال جابجایی است. . البته نظام سلطه به رهبری آمریکا و صهیونیسم و ​​انگلیس خبیث و ناتو و عده ای از قبایل بیابانی جنوب خلیج فارس که در دست انگلیسی ها حکومتی تشکیل داده اند اما خود را نمی دانند. خود و فرهنگ و تمدن ماست و نمیدانند ایران با ملتی بزرگ با فرهنگ و تمدن قدرتمند است و چگونه یک رهبر بزرگ و شجاع و خردمند نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.

وی افزود: در نبرد جدید، جبهه استکبار به رهبری آمریکا و همپیمانانش و جبهه مقاومت به رهبری ایران در مقابل هم قرار گرفته اند و آنچه در این مدت و چندین سال می بینید در واقع منفعل است در برابر قدرت و صلابت ارتش. ملت بزرگ ایران.”

سرلشکر صفوی با اشاره به شکست های دشمنان ملت ایران گفت: حداقل در سه حادثه بزرگ شکست خوردند. سرنگونی ایران اسلامی و انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله و جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا؛ اما آنها مشغول برنامه ریزی برای عدم اطمینان و بی نظمی در ایران هستند. البته در درون هم ضعف ها و مشکلاتی داریم.

وی ادامه داد: در ناامنی های اخیر با تمام قدرت رسانه ای و شبکه نفوذ منطقه ای خود و حتی در داخل ایران از همه مفسدان و جاسوسان کمک گرفتند، اما به فضل الهی و با رهبری مقتدر و موثر، پیشقدم و پیشقدم شدند. کمک به آنها با شکست مواجه شد و ملت ما این شورش را مانند شورش های گذشته در هم شکست.

فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: به فضل الهی از این مشکلات عبور خواهیم کرد. ما و جبهه مقاومت با هوشمندی، صبر انقلابی و شجاعت ذاتی ملت هایمان، جبهه استکبار را شکست خواهیم داد. هر چند مانند شهدای اخیرمان، شهدای مدافع حرم، 200 هزار شهید و 300 هزار جانباز دفاع مقدس و مانند شهدای مظلومی چون حاج حسن تهرانی مقدم، فخری زاده، قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حوادث اخیر تهران هزینه های زیادی می دهیم. البرز و حرم حضرت شاهچراغ که به تازگی منتشر شده است.

این خبر اضافه شد…..

دیدگاهتان را بنویسید