احتمال قوانین انرژی در انگلستان/بحران انرژی در اروپا هر روز در حال افزایش است


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901550

اسناد دولت انگلیس که بخش‌هایی از آن در رسانه‌های این کشور منتشر شده است، پیش‌بینی می‌کند در صورت کمبود گاز و شرایط بد جوی، برق در ماه ژانویه به مدت چهار روز قطع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مقامات دولتی Lease Terrace و شرکت های آب و برق در تلاش هستند تا تبلیغاتی را برای متقاعد کردن مردم در این کشور اجرا کنند کاهش مصرف انرژی برای تشویق در این آگهی ها از خانواده ها خواسته می شود مصرف برق برای حفظ

شبکه ملی برق انگلیس قرار است جدول زمانی نهایی خود را برای خاموشی زمستانی امروز (پنجشنبه) ارائه کند. مقامات دولت بریتانیا در اظهارنظرهای عمومی گفته اند که این کشور به دلیل منابعی که قبلاً در نظر گرفته است، برای هر گونه احتمالی در زمستان امسال آماده است.

امکان سهمیه بندی انرژی در انگلستان

ماه گذشته نخست وزیر انگلیس امکان استانداردهای انرژی در این کشور را در جریان مبارزات انتخاباتی رد کرد. این در حالی است که صادرات گاز روسیه به اروپا در هفته های اخیر کاهش چشمگیری داشته و کارشناسان معتقدند احتمال قطع برق و گاز در فصل زمستان قطعی است.

گفته می‌شود که مقامات بریتانیا و شرکت‌های توزیع انرژی با استفاده از هشدارهای پیامکی، تماس‌های تلفنی و ایمیل‌ها برای تماس با خانواده‌ها درباره کاهش مصرف برق بحث کرده‌اند. این سیستم معمولاً برای اطلاع رسانی به کاربران از قطع برق استفاده می شود. اما دولت قصد دارد توصیه هایی در مورد چگونگی صرفه جویی در انرژی ارسال کند.

در اسناد دولت انگلیس که بخش‌هایی از آن در رسانه‌های آن کشور منتشر شده است، پیش‌بینی شده است که اگر کمبود گاز و شرایط بد آب و هوا می تواند باعث قطع برق در ژانویه به مدت چهار روز شود. این در حالی است که نهاد ناظر بر عملکرد شرکت های توزیع برق و گاز در این کشور (افجم) نیز نگران این خطر جدی است. کمبود گاز در زمستان هشدار داده است

این هشدار که هفته گذشته در نامه ای از افگم اعلام شد و اولین بار توسط روزنامه تایمز فاش شد، احتمال اعلام وضعیت اضطراری گازرسانی را افزایش داد. این وضعیت زمانی اعلام می شود که شرکت های توزیع نتوانند حامل های انرژی را به طور ایمن حمل کنند.

آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) نیز اخیراً درباره «خطرات بی‌سابقه» کمبود انرژی هشدار داد و گفت که هوای سرد طولانی‌مدت منابع انرژی را به خطر می‌اندازد.

گزارش فصلی این سازمان نشان می دهد کشورهای اتحادیه اروپا در صورت توقف کامل واردات انرژی از روسیه باید در ماه های زمستان مصرف انرژی خود را 13 درصد کاهش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید