فرمانده سپاه قدس: انتقال قدرت از غرب به آسیا در حال رخ دادن است/ چین اخیرا وارد عرصه‌های بی‌سابقه‌ای شده است. این مناطق متعلق به آمریکاست / ما باید جایگاه خود را در این تغییر ساختار قدرت پیدا کنیم. گام های خوبی برداشته شده است، اما باید مشخص کنیم که در قطار انتقال انرژی کجا باید سوار شویم

فرمانده سپاه قدس: انتقال قدرت از غرب به آسیا در حال رخ دادن است/ چین اخیرا وارد عرصه‌های بی‌سابقه‌ای شده است.  این مناطق متعلق به آمریکاست / ما باید جایگاه خود را در این تغییر ساختار قدرت پیدا کنیم.  گام های خوبی برداشته شده است، اما باید مشخص کنیم که در قطار انتقال انرژی کجا باید سوار شویم

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: امروز انتقال قدرت از غرب به آسیا عملیاتی شده و در حال انجام است. اگر ناکامی های آمریکا در عرصه های مختلف نبود، این وضعیت به وجود نمی آمد. این انقلاب اسلامی مؤثرترین عاملی بود که این حوادث را شکل داد. کائانی با بیان اینکه چین اخیرا وارد مناطقی شده که سابقه نداشته و مناطقی متعلق به آمریکا بوده است، گفت: در این تغییر ساختار قدرت جایگاه خود را پیدا کنیم. گام های خوبی برداشته شده است، اما باید مشخص کنیم که در قطار انتقال انرژی کجا باید سوار شویم.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در مراسم رونمایی از طرح ملی ارتفاعات گفت: اساس درگیری ما با آمریکا این است که می خواهیم در مسیر مستقیم و واقعی برویم اما آمریکا می خواهد ما را در مسیری قرار دهد. مسیری که فقط تعریف می کند. هنر انقلاب اسلامی این است که راه درست را بشناسیم و در آن مسیر قدم برداریم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: برای دشمن شخصیتی مانند سردار سلیمانی غیرقابل تحمل بود، زیرا برترین سلاح شهید سلیمانی منطق او بود، بنابراین استکبار و آمریکا تلاش می کنند ما را از راه راست منحرف کنند. همه که اگر دشمن از منطق پیروی نکند و بخواهد حرف خود را با زور تحمیل کند، راه مقابله با دشمن چیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید تا جایی که می توانیم به فکر حفظ و حراست از خود باشیم و از دیگران محافظت کنیم، گفت: فرزندان فلسطین هرگز به اندازه امروز قوی و مقتدر نبوده اند و از سوی دیگر اسرائیلی های جنایتکار هیچ گاه زجر نکشیده اند. به اندازه امروز هیچ مشکل، تفرقه و بدبختی وجود نداشت. بچه های فلسطین زندگی با عزت و مبارزه با عزت را از انقلاب اسلامی آموختند.

کاآنی با اشاره به نامه نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: نفتعلی بنت که سال گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود در نامه ای با عنوان «نامه ای به مردم خاموش صهیونیستی» نوشت: در 26 تا 27 صفحه، در 6 یا 7 صفحه از فجایعی که این رژیم با آن دست و پنجه نرم می کند، بیان می کند که چه مشکلاتی در مسائل اقتصادی، نظامی، اخلاقی، زنان و غیره دارند. بنت در پایان نامه خود می گوید که یهودیان دو بار حکومت کردند، بار اول 80 سال طول کشید، اختلافات به اوج خود رسید و دولت سرنگون شد. بار دیگر حکومتی تشکیل دادند که 75 سال به طول انجامید، اختلافات به اوج خود رسید و دولت سرنگون شد. نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی می گوید دولت ما هرگز به اندازه این دولت اختلاف نداشته است.

وی گفت: امروز شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی تمام نیروهای خود را در اردوگاه جنین به میدان آورد اما جوانان فلسطینی به دهان او زدند. فلسطینی ها طی چند روز بیش از 30 عملیات در کرانه باختری انجام دادند. علیه رژیم صهیونیستی

سردار کعانی تصریح کرد: تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است، واقعاً درست است و امروز مقاومت در صحنه دفاع به خوبی عمل کرده است. زمانی که برادران شما در سوریه تحت عنوان مدافعان حرم ایستادند، دشمنان در برخی کشورهای اروپایی جلسه گذاشتند و بیش از 70 کشور با سوریه موافقت کردند، اما نتیجه مقاومت این شد که رئیس جمهور ما به سوریه رفت و طلایی گذاشت. مهر و موم در کابینه مقاومت. در نشست اتحادیه عرب همه کسانی که مخالف بشار بودند از او دعوت کردند تا در این نشست شرکت کند.

وی افزود: مقاومت در عرصه های سیاسی، امنیتی و اقتصادی خود را نشان داده است. اینها درس هایی است که جمهوری اسلامی در درون خود گرفته و به کشورهای دیگر می دهد، بنابراین دشمنان از این موضوع ناراحت هستند. سپس آنقدر درمانده می شوند که اولین نفر را در مبارزه با تروریسم می کشند.

سردار کعانی ادامه داد: ما نیروهای مقاومت زیباترین نوع نبرد را آموخته ایم. آمریکایی ها در دوره جدید بعد از 11 سپتامبر که مستقیما وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود، دنیا را بلعیده بودند.

وی ادامه داد: امروز انتقال قدرت از غرب به آسیا صورت گرفته و در حال انجام است. اگر ناکامی های آمریکا در عرصه های مختلف نبود، این وضعیت به وجود نمی آمد. این انقلاب اسلامی مؤثرترین عاملی بود که این حوادث را شکل داد.

کائانی با بیان اینکه چین اخیرا وارد عرصه هایی شده که سابقه نداشته و مناطقی متعلق به آمریکا بوده است، گفت: در این تغییر ساختار قدرت جایگاه خود را پیدا کنیم. گام های خوبی برداشته شده است، اما باید مشخص کنیم که در قطار انتقال انرژی کجا باید سوار شویم.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی پرچمدار حیات درخشان مقاومت در منطقه است. اول اینکه انقلاب اسلامی تمام روش هایی را که به دیگران می آموزد اجرا کرده است و دیگران هم حرف ما را می پذیرند.

وی در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی از تعیین کننده ترین ها در منطقه است. وضعیت امروز عراق را با زمانی که آمریکایی ها عراق را اشغال کردند مقایسه کنید. در ابتدا که عراق را اشغال کردند، یک فرمانده نظامی نصب کردند و بعد از مدتی به دلیل فشار، یک فرد سیاسی را به جای او نصب کردند، اما حالا ببینید دولت و مجلس چه سیستمی در عراق وجود دارد. این به دلیل استحکام فرهنگ انقلاب و مقاومت اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید