اعلام جزئیات علت سانحه قطار مشهد – یزد / انتقال مسافران با قطار اضطراری به طبس

اعلام جزئیات علت سانحه قطار مشهد – یزد / انتقال مسافران با قطار اضطراری به طبس

روز جدید معاون پارک مسافری راه آهن گفت: در حال حاضر قطار اضطراری از ایستگاه طبس برای جابجایی مسافران به ایستگاه طبس اعزام شده است و اتوبوس برای انتقال مسافران از ایستگاه طبس به یزد در نظر گرفته شده است.

سیدحسن موسوی درباره جزئیات سانحه قطار مشهد – یزد گفت: طبق اطلاعات اولیه که از محل حادثه دریافت کردیم، حوالی ساعت 5:30 صبح امروز قطار مسافربری مشهد – یزد با بیل مکانیکی در تابلوی عباس آباد – ریزو برخورد کرد. این یک تصادف بود. البته برخورد حضوری نبوده و احتمالا بیل مکانیکی از بغل برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در پی این برخورد 5 خودرو از خط خارج شدند و بر اساس پیام اورژانس متاسفانه 10 نفر فوت و 12 نفر مجروح شدند.

معاون ناوگان مسافری راه آهن گفت: این قطار حدود 348 مسافر داشت و راه آهن برای جابجایی این مسافران سریعا اقداماتی انجام داده و تا دقایقی دیگر قطار دیگری در محل حاضر می شود. قطار مسافری اضطراری از ایستگاه طبس به ایستگاه طبس اعزام شده و اتوبوس برای جابجایی مسافران به یزد از ایستگاه طبس در نظر گرفته شده است.

موسوی در پاسخ به این سوال که ساعت 5 صبح بیل مکانیکی در محل حادثه چه کرده است، گفت: ممکن است کارگاهی در محل وجود داشته باشد اما هنوز اطلاعات دقیقی دریافت نشده است و کمیسیون عالی اورژانس دقایقی پس از حادثه در محل حاضر شد. «برای روشن شدن علت دقیق حادثه ارسال شد و پس از اطلاع کمیسیون اطلاع رسانی دقیق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید