علت اصلی سانحه قطار در مشهد یزد در حال بررسی است


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844505

رحمت نژاد گفت: علت اصلی حادثه برخورد قطار با بیل مکانیکی بوده که در محل حضور داشته و فاصله لازم را از خط رعایت نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت رحمت نژاد مدیرکل راه آهن یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: متأسفانه ساعت 5:25 صبح امروز در بلوک عباس آباد – ریزو، اداره کل راه آهن شرق. قطار مسافربری مشهد – یزد در حال حرکت است «قطعاً قطار دچار حادثه شده است.

وی افزود: در ساعات اولیه صبح همکاران راه آهن کشور و همچنین راه آهن یزد طی جلسات ویژه ستاد بحران را تشکیل و مشکل را بررسی و شروع به کمک رسانی به محل کردند.

مدیرکل راه آهن استان یزد گفت: علت اصلی حادثه برخورد قطار با بیل مکانیکی بوده که در محل بوده و فاصله لازم را از خط رعایت نکرده است.

رحمت نژاد یادآور شد: اما در همان ساعات اولیه اکیپ کمیسیون عالی حوادث راه آهن برای بررسی علت دقیق حادثه در محل اعزام شد و پس از بررسی تمامی ابعاد مشکل، علت دقیق حادثه را شناسایی و اعلام می کند. “

باید منتظر ماند و دید علت اصلی حادثه چیست اما دلیل حضور بیل مکانیکی در محل اصلاح خط است.

مدیرکل راه آهن استان یزد گفت: راه آهن در ساعات اولیه یک قطار از طبس برای جابجایی مسافران گران قیمت به محل اعزام کرد.

رحمت نژاد افزود: علاوه بر این در ساعات اولیه جلسه جلسه ای در ستاد بحران در راه آهن کشور و در دفتر استاندار یزد تشکیل شد و تیم های امدادی در محل حاضر شدند.

وی گفت: این مصیبت وارده را به خانواده های داغدار تسلیت می گویم و برای قربانیان آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید