سخنگوی سپاه: عده ای می پرسند چرا کشوری که این همه قدرت داشت زود به ناآرامی ها پایان نداد؟ باید به آنها بگوییم که هدف دشمن از راه اندازی حمام خون است/ آرزوی استکبار این است که دولت از قدرت خود برای سرکوب استفاده کند.

سخنگوی سپاه: عده ای می پرسند چرا کشوری که این همه قدرت داشت زود به ناآرامی ها پایان نداد؟  باید به آنها بگوییم که هدف دشمن از راه اندازی حمام خون است/ آرزوی استکبار این است که دولت از قدرت خود برای سرکوب استفاده کند.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی می پرسند که چرا کشور با این همه قدرت به ناآرامی ها پایان نداد؟ باید به آنها بگوییم که هدف دشمن ایجاد درگیری شدید در کشور و شروع حمام خون است و این یک مطالبه استکبار است که دولت باید از توان خود برای سرکوب آن استفاده کند، اما ایران عمدا در این زمینه عمل می کند و ادامه خواهد داد. چنین کن .

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین، مؤثرترین و ماندگارترین انتقام از قاتلان شهید سلیمانی تربیت فرزندانی چون سلیمانی است، هرچند حرکت هایی مانند عین الاسد همچنان مورد توجه است و به موقع اجرا خواهد شد.

سردار رمضان شریف شب گذشته در مراسم بزرگداشت قاسم سلیمانی و یادواره شهدای روستای فویارد قم با بیان اینکه مکتب سلیمانی باید در بین جوانان ترویج شود، اظهار داشت: ارائه شخصیت سلیمانی اولویتی است که باید رعایت شود. بزرگ‌ترین، مؤثرترین و ماندگارترین انتقام از قاتلان شهید سلیمانی، تربیت فرزندانی چون سلیمانی است، هرچند جنبش‌هایی مانند عین الاسد همچنان مورد توجه است و به موقع اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی راه درست انقلاب را با اتکا به ولایت فقیه طی کرد، تصریح کرد: در یادواره شهدا باید در نظر داشته باشیم که در چه مرحله ای هستیم. با ارتحال امام خمینی (ره) دشمن سعی کرد این فکر را القا کند که کار انقلاب تمام شده است در حالی که اکنون بیش از 30 سال از رحلت امام می گذرد و می بینیم که انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی داشته است. .

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی کار جبهه مقاومت تمام شده است اما نمی توانست بفهمد که منطق جبهه مقاومت و دفاع از انقلاب هر روز ترویج می شود. قاسم سلیمانی پرچم را پشت سر گذاشته بود ما کسانی را داریم که در تحکیم پایه های انقلاب نقش داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه شهدای زین الدین و باکری ها در قالب کتاب و فیلم سخت است، اما وقتی افرادی مانند قاسم سلیمانی در جامعه ظاهر می شوند، می توان شخصیت افرادی مانند زین الدین را توصیف کرد. مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی قدردانی خود را از این خدمات شریف نشان دادند.

شریف با تاکید بر اینکه جنبش مقاومت در سه سال گذشته به برکت خون سلیمانی و یارانش پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: برتری جمهوری اسلامی در برابر آمریکا در منطقه که به معنای بقای نهضت مقاومت، آمریکایی هاست. با خضوع و ذلت منطقه را ترک کردند در خلیج فارس حضور گذشته را ندارند و ائتلاف علیه یمن به هر قیمتی شکست خورد، روند سرنگونی دولت سوریه انجام نشد، فشار صهیونیست ها علیه فلسطینی ها شکست خورد و جبهه مقاومت به لطف فرماندهی چون سردار سلیمانی سردار قاآنی همچنان پیروز است و همانطور که یزید از شهادت اهل بیت نتیجه ای نگرفت، دشمن هم از شهادت سرباز به جایی نرسید. از مکتب امام حسین (ع)

وی گفت: امت اسلامی در جای جای جهان اسلام منتظر فرصتی برای انتقام از قاتلان شهید سلیمانی هستند و این انتقام محقق خواهد شد.

شریف با تاکید بر اینکه مردم ایران به خوبی از قیام های اخیر در پشت صحنه آگاه هستند، گفت: منافقین به دست صدام رفتند و با ایران جنگیدند و اگر جوانان ما این را می دانستند وضعیت ما در قیام های اخیر اینگونه بود. ناهمسان. “

وی گفت: برای حفظ امنیت کشور از دست کوموله ها هزاران شهید تقدیم کرده ایم اما همچنان به دنبال ناامنی در ایران هستند و مردم ایران به غربی ها و آمریکایی ها می گویند فکر کنید و بدانید که ملت ایران چهره دارد.» در واقع در دوره تاگوت آنها را دیده است.

شریف با بیان اینکه در تبیین دستاوردهای انقلاب و ارائه دشمنان انقلاب و همچنین در رفع مشکلات مردم دچار کمبود بوده ایم، اظهار داشت: در این زمینه به دلیل عدم موفقیت در زمینه تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب نیز دچار کمبود بوده ایم. کشور ایجاد می شود و حمام خون آغاز می شود و این درخواست استکبار است که دولت از قدرت خود برای سرکوب استفاده کند، اما ایران عمدا در این زمینه عمل می کند و به این کار ادامه خواهد داد.

وی گفت: سپاه ضمن جمع آوری بلاتکلیفی تلاش می کند به کسی آسیب نرساند و بین مردم فریب خورده و دشمن فرق بگذارد، سال هاست که رهبری بحث تهاجم فرهنگی را مطرح می کنند و محصول این تهاجم آخرین اتفاقاتی است که برای رفع این تهاجم، دستگاه ها و خانواده ها وارد میدان می شوند.

شریف با بیان اینکه ایران در 44 سال گذشته پیشرفت های باورنکردنی داشته است، تصریح کرد: نباید خود را تحقیر کنیم، هشت سال در جنگ نظامی بودیم و هشت سال درگیر جنگ اقتصادی بودیم، اما در بسیاری از موارد پیشرفت داشته ایم. 99 درصد مردم از نعمت برق برخوردارند و تابستان امسال خاموشی نداشتیم، در حالی که برخی از کشورهای وابسته به آمریکا در اوج تابستان از این نعمت محروم هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به افزایش تعداد پزشکان و توسعه علم و فناوری در ایران اشاره کرد و گفت: سعودی ها در تیر و مرداد سعی کردند ایران را درمانده جلوه دهند. یک لیتر بنزین مصرف می شود و این رقم در بسیاری از کشورها بسیار کم است.

وی با بیان اینکه در طول سال هزاران گروه جهادی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند، گفت: تصور سعودی ها این است که ایران در فقر به سر می برد، مردم به زیارت و سیاحت به کشورهای دیگر رفته اند.

شریف ادامه داد: صنعت نفت و گاز ایران پیشرفت زیادی داشته است، در حالی که آمریکایی ها همیشه می گفتند مطمئن می شویم هیچکس به شما بنزین نمی دهد، اما امروز با وجود تحریم های سخت به صادرکننده بنزین تبدیل شده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در مشتقات گاز و نفت با ایجاد مجتمع ها و پتروشیمی ها دستاوردهای زیادی داشته ایم و شرط ادامه پیشرفت ما تقویت آرمان هایمان است.

شریف گفت: آمریکا و صهیونیسم باید بدانند که ملت ایران که صدها هزار شهید در راه انقلاب تقدیم کرده است از آرمان خود کوتاه نمی آید، جان همه ما پاسداران یک لحظه فدای جان انقلاب شده است. یک رهبر و این دشمن عظیم به آنها حمله می کند زیرا می دانند که تدابیر رهبری عامل اصلی شکست توطئه ها و نقشه های آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه رهبران بزرگ کشور خود را بزرگ می کنند، تصریح کرد: به لیبی، مصر، یمن و کشورهای دیگر نگاه کنید و ببینید کجا چنین رهبری وجود دارد، دشمن در 40 سال گذشته در هر مرحله در مقابل تدبیر رهبری شکست خورده است. با ایجاد داعش توانست نابودی اسرائیل را به تعویق بیندازد اما نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید