حمام خون در پاتوق کافه مجردی

در حالی که وی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود، پدر و مادرش خواستار قصاص او شده اند.

جنایت در کافه

در 26 آبان 1401 ماجرای درگیری خونین در قهوه خانه ای در خیابان همگا به مأموران کلانتری 136 اعلام شد. وقتی پلیس به کافه رسید متوجه شد که درگیری باند خونین شده و مردی 36 ساله به نام پیام از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس با بازجویی از شاهدان متوجه شد که پیام در کافه با فردی به نام مهیار و دوستانش درگیر شده و غرق در خون شده است.

در ادامه تحقیقات پلیس از بیمارستان خبر می رسد که پیام به دلیل شدت جراحات روی تخت بیمارستان فوت کرده است.

با مرگ پیام، ماموران در اولین گام تحقیقات، دوربین های مداربسته کافه را بررسی کردند و توانستند عامل جنایت را شناسایی کنند. شواهد نشان می دهد مهیار پس از جنایت به مکان نامعلومی فرار کرده است.

جست و جوی مجرم در یک ماه

تقریبا یک ماه از جنایت می گذرد که پلیس در یکی از شهرستان های غرب تهران رد مهیار را پیدا کرد و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرد و مرد جوان در قهوه خانه به جنایت خونین خود اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: هر شب با دوستانم برای قهوه بیرون می رفتیم و قلیان می کشیدم. من برای اولین بار روز گذشته در کافه تریا با پیام مواجه شدم. من قبلاً او را در کافه ندیده بودم. او به من خیره شد و در مورد نگاه چپ با هم بحث کردیم اما با وساطت دوستانم دعوا به پایان رسید و من با وساطت دوستانم کافه را ترک کردم.

وی ادامه داد: ساعتی از جنگ گذشته بود که با دوستانم به کافه برگشتم، اما پیام دوباره نبرد را آغاز کرده بود. به محض اینکه مقابلم قرار گرفت شروع به فحش دادن کرد و به من حمله کرد که برای ترساندن او چاقویی درآوردم اما نمی خواستم او را بزنم.

متهم در تشریح لحظه درگیری گفت: می خواستم با مشت به گردن او بزنم که سرش را عقب کشید و چاقویی که در دستم بود ناخواسته به گردنش اصابت کرد. وقتی پیام خونین روی زمین افتاد، از ترس فرار کردم. باور کنید من با او دشمنی نداشتم و خودش دعوا را شروع کرد و ادامه داد. اصلا از مرگش خوشحال نبودم. مرگ او تصادفی بود. چاقو را از جیبم بیرون آوردم تا او را بترسانم و درگیری را متوقف کنم و فکر نمی کردم دعوا به قتل ختم شود.

متهم به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و برای وی کیفرخواست تنظیم شد.

پرونده جنایت قهوه خانه برای رسیدگی به زودی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده است. در عین حال اولیای دم پیام خواستار قصاص عامل جنایت شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید